Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

@bumperjim. Ik heb daar zeker over na gedacht en besproken met degene die mij begeleidt voor dit soort zaken en met medische afspraken e.d.  en met de huisartsen.

Deze wmo medewerker heeft ook al best vervelend gedaan over die begeleiding en over de indicatie die ik heb voor huishoudelijke ondersteuning.  Van dat laatste ben ik gegaan naar 2 en een half uur per week ( van 3 uur). Ook de huisarts heeft eerder over dat laatste contact opgenomen. Maar ook geheel zonder succes. Ze werd ook op een vervelende en onhebbelijke manier afgepoeierd.  Als ik hier verder op mijn strepen ga staan zijn zowel HA als begeleider  en ik bang dat ook aan begeleiding en huishoudelijke ondersteuning getornd gaat worden. Dat risico is helaas niet bepaald denkbeeldig. 

Een impasse dus!!! Heel vervelend.  En gelukkig ben ik financieel in staat die Rolmo zelf aan te schaffen. Dus vandaar dus toch die keuze. Maar het blijft een kwalijke zaak. Helaas lopen veel mensen (  ook met EDS) tegen deze dingen aan. De gemeente waar ik woon staat qua WMO inmiddels als zeer lastig bekend. Een groot verschil ook met de grote buurgemeente hier. En dat is balen. Je moet overal voor " vechten". Je wil niet weten wat er allemaal voorbij komt bij " lotgenoten" ( rotwoord. Maar ik weet ff geen betere).En die energie ontbreekt helaas vaak bij mensen met EDS. Met dit gedonder hebben helaas velen te maken. 

Maar ik waardeer enorm hoe ook hier meegedacht wordt!!!

bewerkt door Marjolijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...