Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact😊☕️ Kaatje🌺 goedemorgen allemaal Slecht geslapen vannacht helaas niet goed in me vel helaas. gister lag de site eruit dus nog even en even wat vond ik dat vervelend zeg 😰 leuke dingen Manlief is gister voor het eerst naar de curcus geweest voor alcohol preventie en kwam ook nog blij thuis en heeft ook nog gepraat erover. Blij ei Vandaag hoef ik niets gelukkig had me afspraken lekker afgezegd ! de badkamer moet echt gedaan worden en de tuin het onkruid weg maar goed leren doseren ander keertje maar. 26 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama Taal Etty reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Goedemorgen. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt @Kaatjemamaje doet het zo goed heel veel respect voor jou❤️🩹 vervelend dat de site er gisteravond uit lag, net ook alweer. Vandaar nog verder niemand hier waarschijnlijk. Kaatjemama reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Ik moet wel van alles maar voel me recalcitrant haha misschien ga ik spijbelen.
Etty Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten! Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen.
Kaatjemama Geplaatst 36 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 36 minuten geleden 5 minuten geleden zei Rosee: Ik moet wel van alles maar voel me recalcitrant haha misschien ga ik spijbelen. Ja doe 😃
Etty Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Hier moet de badkamer ook, het is echt erg, oranje. Ik heb er zo'n hekel aan, badkamers. De allerergste huishoudklus.
Kaatjemama Geplaatst 32 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Echt hè @Ettyvreselijke rot klus hè ben erg precies het is of niets of alles
Etty Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen.
bumperjim Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden (bewerkt) 11 minuten geleden zei Etty: Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten! Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen. Ja bekend.. Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen. Let op: niet alles opschrijven wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder. En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. 24 minuten geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 2 minuten geleden zei Etty: Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen. Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht. Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 21 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 2 minuten geleden zei Etty: Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen. O das snap ik helemaal hoor en idd laat het ook oplopen tot dat ik het zat ben trek ik oude kleren cloor erbij en dan als een malle de badkamer doen gaat ook alles eruit helemaal 😰😂tja handig nee Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden 3 minuten geleden zei bumperjim: Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht. Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier. Het is ook mijn taak. Mijn partner doet de boodschappen, hij kookt elke avond en doet ook de afwas. Ik doe de rest, wat veel minder tijd kost en ook heel lang uitgesteld kan worden.
Etty Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden 17 minuten geleden zei bumperjim: Ja bekend.. Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen. Let op: niet alles wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder. En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. Dat is een goeie, wat ik GA doen. Dat ga ik eens proberen vandaag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden