Spring naar bijdragen

Ok dan. Meeting??? Ja, leuk

BamBam

Aanbevolen berichten

Hoi, ben weer thuis dus en even voor de goede orde
Er zijn zo'n 25 mensen, waarvan 8 met vraagteken
(maar die vast ook wel nieuwsgierig zijn), dus Houtje en ik pb-en er elk 12
en zij vraagt mensen om een "hapje" en ik de mijne om een "sapje"
geen verdeling, we laten ons verassen en we doen het met wat er is.
De tijden zijn dus 13-16 uur. BamBam verwelkomt en vertelt haar
verhaal, Woman zorgt voor de pauze-act en daarna is iedereen vrij om
te kletsen, wandelen of even alleen te zijn. Weggaan kan dan ook op je eigen tijd.

Als iemand vanavond geen pb heeft en wel wil komen, pb Houtje of mij dan
voor het adres, je bent natuurlijk welkom. Er is geen sluitingsdatum van aanmelding
en we hopen dat er geen afmeldingen zijn. Ook de mensen met een vraagteken krijgen
het adres en kunnen zelf tot het laatste moment beslissen. Alles mag, niets moet.
Nog wel belangrijk als je met OV komt eventueel gezamenlijk een taxi te nemen, want
er rijden geen bussen op zondag naar dat industrieterrein. Via de site van tactus kun je de route ernaartoe opvragen.
groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Mutsje dit vind ik niet aardig van je maar miss heb je niet goed gelezen. Ook ik behoor bij de risicogroep dus voor mij kan griep ook gevaarlijk zijn. Als je vader de griep maar niet krijgt is alleen belangrijk dus wie is er hier egoistisch? Het overbrengen van de griep kan je overal gebeuren hoor dan zou je in een isoleercel moeten gaan zitten om dat te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kee doe een badge om want ben bang voor griepvirus want anders herken ik je niet. Zal je geen hand geven en ik kan niet goed buigen. Hoop alleen dat je niet met OV komt want zo loop je ook het risico het over te brengen. Ga niet naar de supermarkt want dsaar zijn de beestjes ook. Griep is een druppel-virus die niet alleeen via maar de handen gaat maar juist door face to face. Het hoesten zonder hand voor de mond wordt kinderen niet eens meer aangeleerd. Tis gewoon paniekzaaien want de apothekers krijgen nu ook problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meisjes toch...onderzoek wat je zo boos maakt en/of wat je kwetst. Vaak zijn het bij mij oude dingen die me ergeren of dat ik aandacht wil voor iets maar het zelf niet op een goede manier kan vragen.

Theemutsje, jezelf de meeting ontzeggen is jammer. Mocht je bij je besluit blijven; jammer.

Albertje, wat nou dan? Jammer, vlgd x beter. Beterschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

quote:

Originally posted by:
BamBam

Jotszels, dat gaat weer gezellig worden. Ik begrijp dat jij de taart meeneemt Saf:D

Meiske

Jane4

Ari

Woman

Theemuts

Drup

Cpas(?)

Tapas

Houtje

Bolletje

EmmaRoos

Kohtje

Zowie en Banjo(sorry)

Francesca

BamBam

Suprise

Volgens mij is dit de aangepaste lijst van vandaag. Vergeet ik iemand?

Hermie, wrs mis ik iets maar dat is ok. Je staat er al bij. Bericht gekwoot, anders zover terugbladeren.[:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...