lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hoi, ben weer thuis dus en even voor de goede ordeEr zijn zo'n 25 mensen, waarvan 8 met vraagteken(maar die vast ook wel nieuwsgierig zijn), dus Houtje en ik pb-en er elk 12en zij vraagt mensen om een "hapje" en ik de mijne om een "sapje"geen verdeling, we laten ons verassen en we doen het met wat er is.De tijden zijn dus 13-16 uur. BamBam verwelkomt en vertelt haarverhaal, Woman zorgt voor de pauze-act en daarna is iedereen vrij omte kletsen, wandelen of even alleen te zijn. Weggaan kan dan ook op je eigen tijd.Als iemand vanavond geen pb heeft en wel wil komen, pb Houtje of mij danvoor het adres, je bent natuurlijk welkom. Er is geen sluitingsdatum van aanmeldingen we hopen dat er geen afmeldingen zijn. Ook de mensen met een vraagteken krijgenhet adres en kunnen zelf tot het laatste moment beslissen. Alles mag, niets moet.Nog wel belangrijk als je met OV komt eventueel gezamenlijk een taxi te nemen, wanter rijden geen bussen op zondag naar dat industrieterrein. Via de site van tactus kun je de route ernaartoe opvragen.groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 hoi allemaal,Ik had graag willen komen maar door de verbouwing bij Will gaat dat deze keer niet lukken.Alles komt aan op de weekenden.Volgende keer zal ik er ook bij zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Jammer AR,maar ja prioriteiten moeten gesteld.Nou dan lijkt het een vrouwenforum te worden.WAAR BLIJVEN DE MANNEN?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik zie net dat ik per pb min of meer een soort van uitnodiging heb gekregen om de meeting bij te wonen. Nou ok, laat ik dan maar komen. Ik ken velen van jullie niet zo goed, maar daar kan natuurlijk wel verandering in komen door zo'n meeting. Tot zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hermie lieve schat, hoezo? Ik ben al ff niet online geweest. Nee beter gezegd niet veel gelezen. Kom je ook en sta je nog niet bij de lijst? Zeg me dat dan zet ik je er bij. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!Ik zet je erbij.AR, jammer, vlgd x beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 quote: Originally posted by: BamBamJotszels, dat gaat weer gezellig worden. Ik begrijp dat jij de taart meeneemt Saf:DHermie, wrs mis ik iets maar dat is ok. Je staat er al bij. Bericht gekwoot, anders zover terugbladeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik wilde hierbij nog even doorgeven zondag niet van de partij te zijn.Wens jullie allemaal heel veel plezier, maar dat zal wel lukken, als ik zie wie er allemaal komen.Hoop er de volgende keer natuurlijk wel bij te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Bij deze moet ik me helaas afmelden voor zondag. Ben net terug van de huisartsenpost, dochter heeft waarschijnlijk Mexicaanse griep en het is meteen heftig op haar longen geslagen. Nu dus een 5daagse prednison kuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Sterkte Hermie,en pas goed op jezelf!Jammer, wilde je net vragen naar diehandmassage, die hou ik wel tegoedvoor de volgende meeting.Beterschap voor je dochter:present:Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Sterkte dochter van Hermie en moeders natuurlijk ook. Jammer dat je er niet bij bent want had je graag weer eens willen zien maar kind gaat voor natuurlijk.Clubje wat komt dunt gestaag uit heb ik het idee. Naja aan ovemacht kan je niets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Nou mutsje dat weet ik niet want omhels iedereen gewoon hoor tenzij ze niet willen. Kan me niet heugen wanneer ik de griep heb gehad. Vind dat het zo overdreven wordt eerlijk gezegd. Trouwens buigen is niet zo'n goed idee voor mij hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Beterschap voor je dochter Hermie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. We hebben een onrustige nacht achter de rug en kruipen nu lekker knus op de bank. Kiddo is ook een vechtertje dus komt helemaal goed hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Van wie zou ze t hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Lieve HermieBeterschap met je dochterLieve knuffel van mij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Theemuts, pagina negen. Geheel up to date!!!Er staat ook aangepast 18-11, te weten vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Mutsje dit vind ik niet aardig van je maar miss heb je niet goed gelezen. Ook ik behoor bij de risicogroep dus voor mij kan griep ook gevaarlijk zijn. Als je vader de griep maar niet krijgt is alleen belangrijk dus wie is er hier egoistisch? Het overbrengen van de griep kan je overal gebeuren hoor dan zou je in een isoleercel moeten gaan zitten om dat te voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hier ga ik niet op in al weet ik er veel over te zeggen. Laten we het prive houden en de meeting apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kee doe een badge om want ben bang voor griepvirus want anders herken ik je niet. Zal je geen hand geven en ik kan niet goed buigen. Hoop alleen dat je niet met OV komt want zo loop je ook het risico het over te brengen. Ga niet naar de supermarkt want dsaar zijn de beestjes ook. Griep is een druppel-virus die niet alleeen via maar de handen gaat maar juist door face to face. Het hoesten zonder hand voor de mond wordt kinderen niet eens meer aangeleerd. Tis gewoon paniekzaaien want de apothekers krijgen nu ook problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 gaat er nog iemand vanuit Amsterdam of omstreken waarmee ik mee kan rijden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hierbij wil ik mezelf afmelden voor de meeting.Ik voel mezelf nog altijd niet hersteld van de griepen heb het met de therapie best zwaar.Mede daardoor kies ik er voor om niet te komen.Het wordt mij al met al te veel.De andere meetinggangers wens ik een fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Meisjes toch...onderzoek wat je zo boos maakt en/of wat je kwetst. Vaak zijn het bij mij oude dingen die me ergeren of dat ik aandacht wil voor iets maar het zelf niet op een goede manier kan vragen.Theemutsje, jezelf de meeting ontzeggen is jammer. Mocht je bij je besluit blijven; jammer.Albertje, wat nou dan? Jammer, vlgd x beter. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 quote: Originally posted by: BamBam quote: Originally posted by: BamBamJotszels, dat gaat weer gezellig worden. Ik begrijp dat jij de taart meeneemt Saf:D Meiske Jane4 Ari Woman Theemuts Drup Cpas(?) Tapas Houtje Bolletje EmmaRoos Kohtje Zowie en Banjo(sorry) Francesca BamBam SupriseVolgens mij is dit de aangepaste lijst van vandaag. Vergeet ik iemand?Hermie, wrs mis ik iets maar dat is ok. Je staat er al bij. Bericht gekwoot, anders zover terugbladeren.[ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 pssst,je vergeet mijmaar eeuuhhh laten we dat maar onder ons houden, weet toch niet of het gaat lukkenik moet financieel even kiezen tussen de meeting of sinterklaas met de familyals ik kom is het een SUPRISE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Schandalig BB want Zowie en Banjo staan niet op de lijst hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden