Spring naar bijdragen

Ok dan. Meeting??? Ja, leuk

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hmmmm dan moet ik er over nadenken hoor, of iemand moet echt een ghettoblaster hebben....
De muziek is superbelangrijk met een optreden en moet goed op volume klinken.
Nou ik wacht het nog wel even af...

quote:

Originally posted by:
BamBam

Jammer Fruitvlieg, volgende x beter.

Woman, euh, die installatie zal er niet zijn waarschijnlijk. Draagbare cdspeler meenemen? Wie heeft er zo'n ding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te gek, druppeltje...Amsterdam toch ? Ik woon aan de rand van zaandam dus tegen Amsterdam aan. Met de bus is het easy !!
Wat fijn !

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Woman ik stuur je via pb mijn adres zodat we van hieruit kunnen vertrekken. Kan met Zowie en Banjo want daar had ik al naar gevraagd. Komt goed alleen moet je naar mij toe reizen want invalide vervoer doet vaak moeilijk. Begreep dat je niet ver van me vandaan woont dus gaat lukken hoop ik.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Safi genoeg lieve mensen maar niemand die Safi heet dus zou het erg jammer zijn als je niet komt met Safferdepaffie

Tapas met Taspas en de rest kan nog even een hond aanschaffen hahaha.

Hoe krijgen we Tactive gek? Gewoon de doggy's wilden zo graag elkaar ontmoeten en wij moesten mee. Kun je me wegdragen hoor als dat gebeurd. Nee geintje maar neem wel een extra inleggertje mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Laat je niet dwingen, ook niet door ons. Volg je eigen weg door JA te zeggen tegen jezelf en NEE te roepen naar al de rest. Who says that? :huh::wacko::wacko::huh::D
Al zou je er voor kiezen om die zondag de hele dag lekker bij de kachel of in bed door te brengen, DAT MAG JIJ en je hoeft echt niet te zeggen waarom je niet wil of kan komen.

Ik kom wel en vast nog veel andere mensen.

Wat me weer eens brengt op: wie wil mij meenemen vanaf waar? Ga ik naar Houtje, ga ik naar Amersfoort om met Gem mee te rijden (als zij komt tenminste), kan ik met iemand vanaf Dordrecht of Rotterdam of Utrecht (rottig station met dat Hoog (in de bol) Catharijne) meerijden of zelfs, kan ik met iemand vanaf NS station Deventer meerijden. Uiteraard kan ik ook helemaal zelf komen met een taxi (slecht weer) of een fiets huren (goed weer en verdwalen - ben ik een kei in en hou ik ook wel van, tenzij ik echt helemaal verdwaal).

Omdat ik met het OV kom en dus steeds van de kou in de warmte kom met mijn rugzakje, ga ik niks meebrengen aan lekker eten (vanwege de temperatuurwisselingen over een paar uur reizen) of drinken (te zwaar). Ik ben wel degelijk bereid om elke taartenbakker (ook hartige, mmm), saladeproducent een gepaste bijdrage (naar draagkracht) te geven om van de keukenkunsten te mogen genieten.

Leuk als al die hondebeesten (mogen) meekomen. I :heart: dogs! Very much.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne weet je nog dat je met toen zo hadden laten stikken? Wat was ik woest zeg en ze kwamen we wel op tijd in Deventer ophalen maar ze waren vergeten me te brengen hahaha. Nou nee kan er eigenlijk nog steeds niet om lachen want het uren zitten wachten helemaal startklaar met Banjootje. Ja ze kwamen me om 14.30 halen en moest dan helemaal nog naar Deventer dus had dan meteen terug kunnen reizen maar was wel heel erg teleurgesteld want had me er zo op verheugd.

Hoop niet dat het dit jaar weer gebeurd want Woman en Zowie komen mee dus die zou ik dan teleurstellen en jullie zien niet ons niet en geen show. Daarom hoop ik echt dat we met iemand mee kunnen rijden want knijp mijn tenen bij elkaar en wil niks in de war sturen. Het is zo onbetrouwbaar dat invalidevervoer want toen Caro en ik met vakantie gingen was het wel goed geregeld en de keren dat ze naar mij kwam ging het telkens fout. Je kan er dus geen klap van op aan.

Naja ik heb in elk geval een goede muziekinstallatie dus dan maar een show voor mij alleen hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf hopen dat het goed gaat met de Valys woman. We gaan gewoon van het beste uit en anders heb ik mijn soloshow gehad en jou in elk geval gezien.

Om op je vraag terug te komen. Ik weet niet eens of Caro weet dat er een meeting is want we praten nooit over hier. Wilde haar wel op de hoogte stellen hiervan want idd ze vond het altijd heel leuk en maakte mooie tekeningen maar ze heeft nog steeds een ban in de vorm van dat ze het niet op laat heffen bedoel ik dan. Ze kan dus wel lezen en moet haar eigen keuze maken hierin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

ben vanmiddag gearriveerd op vakantiebestemming na een zeer lange reis. Jullie liggen nu, wens ik voor jullie, op 1 oor en ik ga straks pas slapen. Zal me morgen van mn taakje kwijten en mensen van info voorzien. je mag mij ook pb-en als je iets wilt weten.

leuk al die mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er weer helemaal naast Wonam en anderen want ik heb een auto. Mag er niet in rijden vanwege de morfine. Het is een grote auto die welliswaar aangepast is op mijn handicap maar die met 2 bewegingen ook weer te herstellen is in een gewone automaat. Deze auto mag gebruikt worden als het ten behoeve is van mij dus als iemand een rijbewijs heeft dan gebruiken we mijn auto toch? Dat zou ideaal zijn lijkt me. Zelf durf ik niet te rijden want ben eens gepakt met een slok op dus durf niet meer met tramadol weer de dupe te zijn. APK keuring is 9 november (doet de glazenwasser voor me), wegenbelasting en allrisk is betaald. Heb een invalide kaart om gratis te parkeren dus kunnen we hier wat mee? Woon publiekelijk bekend in A'dam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
isa
Bam bam....

Ik hou het nog even open of ik wel of niet kom....

sorry vind het hartstikke leuk,

maar die dag is ook mijn vriend jarig.....

nou ja en je weet misschien hoe die situatie nu is.

Zodra ik meer weet laat ik het weten....

ik ga me steeds meer irriteren aan de vrouw van tegenwoordig.

Wat ik laatst al meemaakte... ze kan nieteens Zelfstandig afkicken, ze moet een Order krijgen...
Geen enkele zelfmotivatie... (Ins algemeins... niet -specifiek- doelend op Isa...)
[alsof iemand anders je moet commanderen te stoppen; Nee!]

Die verdämte eeuwige afhankelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Je gooit absoluut geen roet in meerijdplannen.
Als je niet kan, dan kan je niet.
Je weet dat ik als OV gebruiker overal weet te komen.
Ik laat me niet tegenhouden. Ik vind het alleen leuk om met een bekende mee te rijden, dan kom ik niet in mijn uppie aan, wat ik dus toch nog steeds een tikkeltje eng vind.
Ik kom altijd aan waar ik wezen wil. Vanaf Deventer rijden er gewoon taxi's waar ik gebruik van kan maken.
En als er meer mensen zijn die naar Deventer treinen, zouden we kunnen afspreken. We kunnen met vier personen 1 taxi delen en ook de kosten.
Idem dito voor de terugweg.
Ik kom, koste wat kost, voor mij is het weer een vruchtbaar uitje. Ik overwin iedere keer weer een stukje irreële angst en dat is alleen maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...