Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als mij gevraagd wordt diens privacy te respecteren is het logisch naar mijn idee dat ik dat dus niet meld. Ook al wordt in zo'n pb geoordeeld over mij terwijl men in wezen niet of onvoldoende weet van mijn situatie. Wie ben ik dan om diens privacy te schenden. Dussssss. Punt!!

Geplaatst
4 uur geleden zei lady jane:

Stop dan svp met hen anoniem te benoemen en te beschuldigen, daar heeft niemand wat aan en het is ook niet netjes naar ons.

dan herhaal ik mijn verzoek nog maar een keer.

Geplaatst

Het ging mij om iets geheel anders. Daar wordt nu geheel aan voorbij gegaan en dat voelt bijzonder onveilig. Ik ben behoorlijk openhartig geweest op dit forum en wordt vervolgens op een manier neergezet ( en niet alleen maar met vriendelijk vragen) die uitermate onprettig en volkomen onterecht is. Daar ging het mij om.Daar alleen om.  Alleen dat. Nu wordt er een draai aan berichten gegeven die niet terecht is. . En dat is nog onprettiger.  En hier laat ik het bij. Ik heb voorlopig nu even geen behoefte hier nog iets te schrijven.

Geplaatst (bewerkt)
7 uur geleden zei Marjolijn:

Als mij gevraagd wordt diens privacy te respecteren is het logisch naar mijn idee dat ik dat dus niet meld. 

Dat is TOTAAL niet logisch als jou daadwerkelijk onrecht is aangedaan. 

bewerkt door Adri02
Geplaatst (bewerkt)

Dank je wel.Adri02. Ik ben vaak misschien TE netjes en geef een ander bijna altijdhet voordeel van de twijfel. En ja. Er werd mij onrecht aangedaan.... 

En bumperjim... dat is aan jou. Jouw invulling... 

Ik was heel openhartig. Daar heb ik een tikkie spijt van. Ik krijg nu onnodig totaal irrelevante dingen voor mijn voeten geworpen..  waar blijft dan een veilig forum... ? ..

Helaas zijn er  dus lafaards die prachtig kunnen pesten via een pb hier. En vervolgens weg zijn. Ik heb contact met tactus gehad, die dit helaas herkenden. Meerdere accounts, meerdere namen etc. Ik wist niet eens van het bestaan. Ja, noem het naief van mij.. Maar dan nu mij extra afrekenen....? Das niet echt sjiek he? Erg jammer. En maakt mij enorm verdrietig.

Het gesprek met tactus was pittig, maar constructief. En ze hebben beloofd erg op veiligheid te gaan. 

Ik wens ieder een goed, rustig alcoholvrij weekend. Alle goeds

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb contact gehad met tactus telefonisch) over die ( dacht ik) 2 mensen. Is dus dubbel account. Schrok ik erg van. Ik wist niet eens dat dat kon. Heel bizar. Want dan lijkt het of de 1 op de ander antwoordt. Is dus dezelfde. Ziek..  Ze gaan bij tactus.aan de slag.

en ja mijn excuses dat ik mede hierdoor compleet in paniek raakte en vooral erg  geraakt en verdrietig was. 

De reacties hier bovenop/ na  de afschuwelijke pb's werden me ff teveel.   Vandaar mijn reacties op het forum.  De dubbele persoon met 3( !!!!!)  accounts is  godzijdank wel verwijderd. Zo bizar. Kreeg ik keurig bericht van van tactus. 

Wat was ik naïef.  

Vraag: hoe zet je pb 's uit? Of kan dat niet???

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Je kunt mensen op negeren zetten, dan kunnen die geen pb meer sturen volgens mij.
Maar als je wel een naam had genoemd hadden wij kunnen vertellen van die alter ego's
want dat is hier best vaak ter sprake geweest, en we wisten ook al dat zij het de eerste keer was.
Jammer van al deze misverstanden, maar de meeste mensen hier zijn gewoon te goeder trouw en te vertrouwen.
Dus echte openheid loont.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...