klaproosje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zolang als ik me eigen kan herinneren drinkt mijn vader bier,wijn ,bacardi cola maar voornamelijk bier. Ik ben intussen al de 48 gepasseerd en hij is net 74 geworden. Hij is na zijn pensioen natuurlijk nog meer gaan drinken en van de week vond ik hem op de grond ,hij kon niet overeind komen en hij had alles ondergepoept. Ik dacht eerst dat hij weer een TIA had gehad maar uren later vertelde hij eerlijk dat hij veelste veel gedronken had. Ik probeerde hem overeind te krijgen maar dat lukte niet en moest wachten tot een buurman naast hem, ons kon helpen. Hij lag daar maar...al de hele ochtend en middag. Kon wel janken !!! werkelijk alles zat onder de poep, zijn bed,de vloer,badkamer ,tegen de muren en deuren .heb er ongeveer 4 uur over gedaan om het schoon te krijgen . Ik voelde me zo alleen maar ook bang .hoe moet dit nou. Ik ken mijn vader hij is even geschrokken en zal even opletten op zijn gebruik en zal braaf de vitamine b slikken. Die ik hem altijd onder zijn neus duw maar ik ...kan hier met niemand over praten. Hoe moet dit nu toch verder?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden