levina Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hallo , ik ben Levina . Ik kan wel zeggen dat mijn man alcoholist is... Ik hoop nog steeds dat hij zelf kan stoppen, maar geloof er eigenlijk niet meer in. Hij wordt ook steeds depressiever en maakt met iedereen ruzie. Hij drinkt gemiddeld 2 flessen wijn per dag .... Al jaren. Hij is echt twee personen... De lieve zorgzame nuchtere en de zeurende lallende zuiplap
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom, maar ik denk niet dat hier partners aan het woord zijn. Ik zou toch even verder zoeken
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden welkom Levina, heb je een vraag voor ons of was het van je af schrijven al genoeg misschien?
levina Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja sorry, ik dacht dat dit voor de naasten was.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei levina: Ja sorry, ik dacht dat dit voor de naasten was. Dat wil niet zeggen dat we je niet kunnen helpen. Zelf ben ik nu ruim 2 jaar droog, maar mijn vriend maakt nog wel eens een misser af en toe. Hij veranderd dan ook van een liefhebbende partner in een soort drankmonster waar niet meer mee te praten valt. Tsja, als de drank is in de man...Drink jou partner dagelijks?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden