Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 29 minuten geleden zei Mormel: Welkom trouwens, hoop dat je een plekje vindt. Dank je wel. Dat is lief. Pas wel heel goed op jezelf. Ga ik hier ook doen. Hele nare namiddag c.q.avond gehad. Maar morgen nieuwe dag voor ons allen toch ? 👊 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aangevuld
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 🍏 Quinn renaldo61 kaatje
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @Quinn, @Mormel, @Oskar, @Kaatjemama en ieder... dan gewoon maar een gewoon fijne nacht gewenst met gewoon maar fijne, heel fijne dromen of fijn droomloze slaap.( want dat is niet zo gewoon, maar buitengewoon fijn. Toch ?) Dat wens ik ieder trouwens hier incluis mijzelf. We verdienen het. Dank dat ik hier mag zijn. Tot morgen. En super dat ik al mee mag doen op het jaarpact. 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 🍏 Quinn renaldo61 kaatje Welterusten mensen. Ik ga kijken of ik nog zo'n pil kan krijgen. Tot morgen. Beloofd. Marjolijn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher 🍏 Quinn renaldo61 kaatje Jane
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag is erg goed geeindigd geblesseerde speelster heeft zich als mediator ontpopt, stelt zich beschikbaar als trainer en een paar voorwaarden gesteld waardoor taken meer en beter worden verdeeld, we zelf meer verantwoording krijgen voor het wel en wee van het hele team en de neuzen staan eindelijk weer dezelfde kant op. Iedereen krijgt wat bedenktijd om de impact door te laten dringen en hun taak te nemen zelf. Goh we word nog eens volwassen. slaapwel frummers en @renaldo61 voor jou een heel ander eind van deze dag dus, sterkte en misschien morgen toch maar naar het politiebureau om aangifte te doen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden