Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Vandaag nog even mijn rust nemen en een beetje in huis rommelen. Vandaag sluit ik de eerste week af en vervolg met week 2. Blij dat dat goed loopt zonder al te veel hobbels.misschien vandaag ook nog een podcast doen. Nu hier nog even een beetje soezelen.Gaat in elk geval al beter dan gisteren. Met ook minder pijn. 👍 spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Van wat rommelen in huis kwam niks. Ben even een uurtje op geweest. Dat was 'm dan wel weer. Jammer van het mooie weer, maar het is wat het is. Inmiddels wel duidelijk dat dit niets met afkick ofzo te maken had. Duidelijk een oplaaien van de chronische ziekte. Straks een simpel hapje in elkaar flansen en weer mijn bed in. Één voordeel: ik taal niet naar drank!!!
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden geef er maar aan toe, je weet vast wel hoe je het beste omgaat met ziek zijn, sterkte Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Idd niet de eerste keer dat ik in zo'n periode beland. Uiteraard hoop ik dat dat kort duurt. En in de tussentijd zit ik lekker abstinent te wezen 😃
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goed van je Marjolijn, dat je ondanks je ziekte toch assistent blijft. Ik haat ziek zijn. Maarja, dat hebben we niet voor het zeggen.
Marjolijn Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Nee. Dat heeft niemand voor het zeggen. En het haten heeft geen zin in mijn geval. Genezen kan het helaas niet , dus ik probeer mezelf naast rust dan een beetje te verwennen met iets. Ik heb me vandaag deels afgeleid met een boek. Een nieuw e book op mijn tablet van een app van mijn krant. Leuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden