Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Even nog hier:

Alles heeft mij zeer aangegrepen. Ik heb vanwege de 4 x kanker vele behandelingen en operaties achter de rug. Iemand heeft in pb keihard gesuggereerd dat dat gelogen is. Dat 4 x kanker gewoon niet bestaat etc etc. Dat ik daarmee zielige aandacht trek etc etc ...En nee.ik ga die pb niet openbaar maken. Dat hoort gewoon niet.

Nu wordt er zelfs ook op het forum gesuggereerd dat het misschien wel niet waar is. Dat doet enorm pijn Deze ziektes zijn geen dingen die ik zomaar of met bepaald gemak  vertel/ vertelde. Ik voelde mij op een gegeven w hier veilig genoeg dit te delen. . Op dit moment maak ik weer een erg pittige periode door fysiek. Huisarts (en ook wat meer op de achtergrond artsen v h zkh). heb ik veel steun van.dat is erg fijn. 

En gelukkig hou ik het droog. Zou niet best zijn als ik hier ook nog es zou drinken. Bovendien lig ik voor 80 90 % op bed. 

Ik heb dingen niet handig aan gepakt. Was ook  enorm van mijn stuk door alles.en nog.ik zit ook nietbepaald in een stabiele situatie qua gezondheid. Heb voor mijn niet handige aanpak uitgebreid mijn excuses gemaakt. En hoop dat ik dan nu ook verder gespeend mag blijven van al dan niet verdekte insinuaties en dergelijke nu ook hier.....  Dat is voor niemand goed. Ook ik wil niets liever dan een goede sfeer hier.

Ik zal komende tijd liever wat meer meelezen en niet of niet veel meer posten. 

Ik wens ieder van harte alle succes met ADB zijn.

Geplaatst
9 uur geleden zei Marjolijn:

Even nog hier:

Alles heeft mij zeer aangegrepen. Ik heb vanwege de 4 x kanker vele behandelingen en operaties achter de rug. Iemand heeft in pb keihard gesuggereerd dat dat gelogen is. Dat 4 x kanker gewoon niet bestaat etc etc. Dat ik daarmee zielige aandacht trek etc etc ...En nee.ik ga die pb niet openbaar maken. Dat hoort gewoon niet.

Nu wordt er zelfs ook op het forum gesuggereerd dat het misschien wel niet waar is. Dat doet enorm pijn Deze ziektes zijn geen dingen die ik zomaar of met bepaald gemak  vertel/ vertelde. Ik voelde mij op een gegeven w hier veilig genoeg dit te delen. . Op dit moment maak ik weer een erg pittige periode door fysiek. Huisarts (en ook wat meer op de achtergrond artsen v h zkh). heb ik veel steun van.dat is erg fijn. 

En gelukkig hou ik het droog. Zou niet best zijn als ik hier ook nog es zou drinken. Bovendien lig ik voor 80 90 % op bed. 

Ik heb dingen niet handig aan gepakt. Was ook  enorm van mijn stuk door alles.en nog.ik zit ook nietbepaald in een stabiele situatie qua gezondheid. Heb voor mijn niet handige aanpak uitgebreid mijn excuses gemaakt. En hoop dat ik dan nu ook verder gespeend mag blijven van al dan niet verdekte insinuaties en dergelijke nu ook hier.....  Dat is voor niemand goed. Ook ik wil niets liever dan een goede sfeer hier.

Ik zal komende tijd liever wat meer meelezen en niet of niet veel meer posten. 

Ik wens ieder van harte alle succes met ADB zijn.

Goed zo, dat je hier op het forum bent blijven schrijven. Trouwens, zo'n discussies hier hebben we wel vaker gehad, gaat in tijd van niks vanzelf wel weer liggen. Ik heb vaak als ik pijn heb/niet goed in mijn vel zit, dat ik kregelig ben en achteraf denk dat had ik niet moeten doen, zeggen, schrijven. Hier bij mij thuis, hier op het forum, enz. Dat gebeurt, en je bent heus niet de enige die dat heeft. Niet teveel over nadenken. Is superknap dat je, ondanks pijn, en wat je je hebt, het zo goed doet met de alcohol laten. Ik denk dat dat jou meer moeite kost dan menigeen zich kan voorstellen. Je doet het prima zo! Voorbeeld voor mij in ieder geval.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...