Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een voordeel.. ik kon niet slapen gister  en heb dus de landing van de artemisia 2 volledig kunnen bekijken. 😁. Heel bijzonder.

En nu yoga nidra en maffen...

Geplaatst

Dag 1 weer een feit. En ik hoop dat niet opnieuw te hoeven schrijven. Daar ga ik ook van uit. Ik snap heel goed waarom ik de mist inging. Die ervaring wil ik vooraleen leerervaring laten zijn.

Trusten allen.  ( superlaat. Maar ik wilde het ingelaste interview van Sonja Barend door Ter Braak nog zien... een bijzonder document).

Geplaatst (bewerkt)

Deze ochtend nog een beetje rustig aan hier. En vanmiddag mijn fysio gelukkig weer hervatten. Heb ik nu 4 x per week bij verschillende therapeuten. Erg fijn.

Door een rare  wisseling heb ik amper nog huishoudelijke ondersteuning. Dat is erg jammer, want dat liep al een paar jaar als een trein. Mijn huisarts was daar best gepikeerd over. De wmo idem, maar er valt weinig aan te doen. Als cliënt sta je een beetje machteloos. Loop ik best tegen aan. Zeker nu ik weer wat minder kan.

Maar goed, straks maar eens kijken wat mijzelf lukt .iedere keer maar een beetje. 

Deze dag gaat goed komen.Ik heb voldoende boodschappen in huis dus een supermarkt krijgt mij niet te zien. Weer vol vertrouwen herstart en dag 2 dus.

En erg gerust gesteld nu zoon en schoondochter weer veilig thuis zijn. Zoon heeft nog een week verlof, dus hij kan dingen opvangen en in de gaten houden.

bewerkt door Marjolijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...