Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste @spirit, ik ben niet goed in menselijke relaties, maar als je relatie nog zo pril is en dit soort problemen spelen al ruim een maand, waarom zet je dan door? Welk advies zou je een vriendin geven die met dit verhaal afkwam?

Geplaatst

Mormel volgens mij speelt dit al langer en dronk hij stiekem. In het paasweekend ging het gruwelijk mis, en daarna kwam ze er steeds vaker achter dat hij stiekem dronk. 

Jammer dat hij er niets mee heeft gedaan spirit. Pijnlijk ook. Ik zou maken dat ik weg kwam uit deze negatieve vibes. Rust op de plaats voor jezelf. Maar heel eerlijk, ik vrees echt dat hij niet veranderd. Heel veel sterkte weer, en weet je zoon ook dat hij dronken was toen je thuis kwam ? 

Geplaatst
4 uur geleden zei Senna34:

Mormel volgens mij speelt dit al langer en dronk hij stiekem. In het paasweekend ging het gruwelijk mis, en daarna kwam ze er steeds vaker achter dat hij stiekem dronk. 

Jammer dat hij er niets mee heeft gedaan spirit. Pijnlijk ook. Ik zou maken dat ik weg kwam uit deze negatieve vibes. Rust op de plaats voor jezelf. Maar heel eerlijk, ik vrees echt dat hij niet veranderd. Heel veel sterkte weer, en weet je zoon ook dat hij dronken was toen je thuis kwam ? 

Mijn zoon was er getuige van. Gelukkig weet hij nu, dat ik niet drink. Daar was hij bang voor en dat kreeg ik niet meer uit zijn hoofd gepraat, toen hij 14 dagen geleden de tafel vol zag staan met bierblikken. Wij hadden er allebei wel een vermoeden van, dat hij aan de drank zou gaan. We hoopten dat het niet zo was, maar helaas. Ben al blij dat hij mij weer vertrouwd. Gelukkig kan ik bij hem ook mijn verhaal kwijt. Vanochtend belde mijn schoonzusje of ik zin had om te zwemmen. We hebben heerlijk gezwommen en ook hun weten natuurlijk van zijn drankprobleem. Zijn broer was ook best boos en schoonzusje heeft hem ook toegesproken toen ze net weggingen. Heb zelf vanochtend ook tegen hem gezegd, dat hij mij verliest, als hij nu geen schoon schip maakt. De maat is vol. Maar eerst zien en dan geloven. Het is triest, wat alcohol kan doen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...