Skeepy Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedenavond , Heb me hier zojuist aangemeld. Het wordt tijd dat ik alcohol eindelijk eens de baas wordt. Dit is de enige manier om dingen in het leven weer te herstellen . Na diverse pogingen ( soms weken ) , maar meestal maar een paar dagen te stoppen wil ik het nu eens volhouden. Daar is het leven te mooi voor . Zit nu in m’n derde dag zonder. Morgen sollicitatiegesprek. ik hoop dat we middels elkaars ervaringen veel steun aan elkaar kunnen hebben. Groetjes Skeepy
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden welkom hier @Skeepy hopelijk weinig tot geen afkickverschijnselen vooral morgen niet een nieuwe baan, nuchtere start! veel succes
Skeepy Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 minuten geleden zei lady jane: welkom hier @Skeepy hopelijk weinig tot geen afkickverschijnselen vooral morgen niet een nieuwe baan, nuchtere start! veel succes Dank je ! Nee geen afkickverschijnselen en slaap ook redelijk goed . lady jane reageerde hierop 1
Skeepy Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Zojuist zei Skeepy: Dank je ! Nee geen afkickverschijnselen en slaap ook redelijk goed . Ik denk doordat ik ook altijd veel water drink en regelmatig gezond ( groenten, vlees , zuivel ) eet.
Bob Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Welkom hier @Skeepy. Mooi dat je al drie dagen droog staat, en je klinkt ook best vastberaden. Als het moeilijk wordt helpt het soms om niet al te ver vooruit te willen denken. Dus als je begint te malen over het idee dat het "nooit meer mag", dan besluit je gewoon "in elk geval drink ik vandaag helemaal niets". Punt. Wie weet kom je vroeger of later tot de houding dat je het niet eens meer wilt en dus ook niet meer hoeft. Maar het gaat niet bij iedereen op dezelfde manier. Lees maar eens rond op dit forum, daar valt veel van te leren. Op deze draad kun je meer over jezelf kwijt en reacties daarop verwachten. We hebben ook een cluster "Ditjes, datjes en dagdraad" waarop elke dag een nieuwe draad wordt geopend voor algemene gedachtenuitwisselingen. Doorgaans kun je daar sneller antwoord verwachten op nijpende vragen, mochten die door je hoofd spelen.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom hier en succes met het sollicitatiegesprek om te beginnen...
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Welkom en succes met je sollicitatiegesprek. Laat vooral weten hoe het gegaan is.
Francoise Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Welkom en succes met je sollicitatie! Een hele nieuwe weg , heerlijk nuchter ! Gun het jezelf!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden