stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn count tis title coumfke
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Stroumfke of hoe je dan ook mag heten. Blijf zeker niet weg. Weet je we hebben je meerdere accounts wel door. Maar dat maakt zelfs niks uit. Ach ja of je nu lsander of wat dan ook bent . Weet je bent en wordt echt gehoord hier. Hoop oprecht dat je ergens iets van jezelf vind ooit
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Sanity: @stroumfke dat is niet erg. Maar is hetzelfde als dat ik mij op jaarpact aanmeld op 31 februari. Weet je ik hoop echt dat je nu de echte waarde van alle domme mensen op het forum doorhebt. Het geeft niet wat je zegt of doet. Het gaat erom wat jij doet en vooral eerlijk naar jezelf bent. Dikke knuffel van mij!!! ik blijf bij mijn account coumfke dat ik geen slechte bedoelingen had maar dat ik niet kan helpen en dat ik blijf bijstroumke gebruikenj sorry maar ik heb mijn slaapwel al in mij
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oke. Nu snap ik je beter. Nu dan lekker slapen en morgen weer fris en fruitig verder op het alcoholvrije pad. . Trusten!
stroumfke Geplaatst 54 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 39 minuten geleden zei Marjolijn: Eerlijk gezegd snap ik niks van je laatste berichtje. Wat bedoel je? dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn
stroumfke Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Zojuist zei stroumfke: dat ik nooit iemand wou kweten dat ik het erg vind dat ik niet binnen ken gaan het gaat min binnen een maand eer ik kan binnen eer ze de crisiskamers die ze aan het renoveren af zijn ja sorry dat ik verwrd klink ik heb mijn medicatie genomen heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden