flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 16 uur geleden zei Mormel: Wel @flavieke: geen grote mond meer over te stoppen of niet. Die vorige leden hadden allemaal het gevoel dat ze jou moesten beschermen. Heb jij ook dat gevoel? ze mogen mij gerust beschermen als jij nog eens zon beschamende post op het forum zet en ik blijf er bij ik geraak ambulant nuchter
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 10 minuten geleden zei Sanity: @Mormel nee die moet je aan iedereen geven die zich afmeldt. Maar on topic, je mag het niet eens zijn met de 'stoplicht methode' van Flavieke. Ikzelf ben soms ook best wat grof in uitlatingen maar dit ging toch wel te ver. Bij mij zei je destijds wel sorry terwijl dat voor mij overigens niet echt gehoeven had. Maar dit soort teksten doe je gewoon niet naar een vrouw. Je mag haar best wel aanspreken op de oeverloze aankondigingen van 'dit keer ga ik echt stoppen etc. etc.' Maar bedenk je dan wel, dat zowel jij noch ik nu niet bepaald recht van spreken hebben op dat gebied. Bij ons schiet dat stoppen nu ook niet echt heel erg op.... ik ga niet meer verkondigen dat ik ga stoppen wanner ik de dag er na weer aan het drinken ben drinken is fout dat besef ik maar al te goed
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei flavieke: ik ga niet meer verkondigen dat ik ga stoppen wanner ik de dag er na weer aan het drinken ben Als het jou helpt (om dan keer op keer weer te lezen dat het toch weer niet gelukt is) zou ik dat juist wel blijven verkondigen en posten. Het is immers jouw draadje!!! Ik stoor mij er zeker niet aan. Het helpt mij alleen maar door te lezen dat ik niet de enige ben.
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Sanity: Als het jou helpt (om dan keer op keer weer te lezen dat het toch weer niet gelukt is) zou ik dat juist wel blijven verkondigen en posten. Het is immers jouw draadje!!! Ik stoor mij er zeker niet aan. Het helpt mij alleen maar door te lezen dat ik niet de enige ben. ah zo dat wist ik niet ik heb vandaag nog niet gedronken en heb keiveel craving probeer nu wat afleiding te vinden moet vanavond nog naar mijn therapiegroep Sanity reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @flavieke ga wandelen, lezen, een spelletje doen....Zorg dat je jouw gedachten afleidt.
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 15 minuten geleden zei flavieke: drinken is fout dat besef ik maar al te goed Drinken is in zijn algemeenheid niet fout. Niet echt gezond maar snoepen, junkfood, roken, diverse drugs, wonen bij schiphol, etc. zijn ook allemaal schadelijk. Voor ons met de ziekte verslaving, is het idd niet zo verstandig om die middelen te gebruiken. Daar zit het wezenlijke verschil in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden