Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bij het lezen van de vorige reacties: je hebt ze weer goed rond je duim Flavke. En ik meen het als ik zeg dat ik een slaapplaats voor jou heb.
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. 1 uur geleden bewerkt door Smaragdie
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 15 minuten geleden zei Smaragdie: @Mormel Walgelijk van je .Daar laat ik het bij. Zij gaat haar huisdier niet alleen laten/willen alleen laten. Dus jouw smerige voorstel stelt geen kloten voor als je ze al hebt of had. Daarom haat ik bepaalde bezopen dronken hetero mannen. Niks aan sorry. Door zo een zogenaamde hetero zoals jij ben ik ooit verkracht als tiener. Daarom walg ik van jouw beschrijving. Bedankt, want dat is net wat ik wou teweegbrengen. Ik schrijf lieve Smaragdie, en als dit zoveel teweeg brengt bij jou, dan schrijf ik goed. (Walg maar van mij, uiteindelijk zul je beseffen wat ik bedoel) 56 minuten geleden bewerkt door Mormel
Smaragdie Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Geen dank! Ga nou maar aankomende dingen regelen voor jouw moeder. @flavieke Sorry voor dit, heb zijn zaad al opgevangen. Stonk naar knoflook heel vies. Succes! Moeps en Mormel reageerden hierop 2
Moeps Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden (bewerkt) Ik heb het heel kinderachtig gerapporteerd, gewoon omdat ik het vervelend om te lezen en vooral onnozel vind en om in de bewoordingen van de moderators te blijven : zeker niet helpend. 10 minuten geleden bewerkt door Moeps lady jane en Mormel reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden hier nog een @Moeps dit kan echt niet garfield076 reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden mormel doe iedereen een plezier en schiet je eindelijk eens een kogel in die vuile kankerkop van je
herman0167 Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden ja doe die ban maar moderatoren, maar wel de tekst van mormel laten staan zeker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden