flavieke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden heb de huisdr gebeld hij komt vandaag of morgen langs het is beter m mijn infectie maar het geneest zo traag ga hem antibiotica vragen wil beter zijn als ik binnen moet in de kliniek
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden huisdr is geweest heb zware bronchitis moet antibiotica nemen en een andere hoestsiroop normaal tegen za beter Mariposa reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Verzorg jezelf de komende dagen. Heb je iets speciaals in huis gehaald voor morgen? En ik bedoel natuurlijk eten.
flavieke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 16 minuten geleden zei Mormel: Verzorg jezelf de komende dagen. Heb je iets speciaals in huis gehaald voor morgen? En ik bedoel natuurlijk eten. dank je ja ben boodschappen gaan doen met de verzorgende ik kan verder tot vrijdag
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden de winkels zijn dicht vandaag 4 dagen nuchter joehoe wie had da gedacht...ik niet is motiverend om verder te doen ik hoop dat ik vrijdag iets hoor van de kliniek ivm mijn opname Bob en lady jane reageerden hierop 2
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb contact opgenomen met een organisatie hier in tienen...buren helpen buren tienen... de bedoeling is bij mensen die niemand meer hebben een koffietje gaan drinken en een babbeltje te doen daar is nr het schijnt grote vraag naar na mijn opname start ik daar mee
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik heb 2 x een burn out gehad de 1ste keer nadat mijn contract ten einde was een 2de keer nadat ik op invaliditeit stond de 2de keer vond ik zwaarder dan de 1ste keer ik ben toen op geprek geweest bij een coach en die heeft mij er uit gehaald na de 1ste keer ben ik opgenomen geweest ondanks dat ik op invaliditeit sta moet ik nu voorzichtiger zijn dan toen ik nog werkte
flavieke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik zou het niet kunnen gecontroleerd drinken ik ga vr de nultolerantie
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei flavieke: ik zou het niet kunnen gecontroleerd drinken ik ga vr de nultolerantie Is er niemand in je buurt waarmee je kunt praten?
Warreboel Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 17 minuten geleden zei Mormel: Is er niemand in je buurt waarmee je kunt praten? Ja hoor en ik bel dagelijks m mijne sponsor van de AA
Mormel Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Waarom weer een ander account? Ik hoop dat je een rustige nacht hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden