flavieke Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 5 uur geleden zei renaldo61: Lees je ook mijn dagopening ? gelezen
flavieke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden ik ga nu echt stoppen m drinken ik heb gisteren gespreid over een hele dag 3 flessen wijn gedronken ik ben eens 3 maand nuchter geweest en kwam toen uit een zware periode elke dag 2 flessen wijn en elke dag vallen soms zonder gevolg vaak m gevolg hersenschudding blauw oog hoofdletsel ik voel mij nu zoals toen miserabal mijn opname is voor ten vroegste volgende week vrijdag en ik wil ni wachten tot mijn opname om nuchter te worden ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen zonder opname ik kan het ook niet meer betalen 3 flessen wijn
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik heb zin om een fles wijn te gaan halen maar ik ga da ni doen ik wil echt stoppen m drinken
flavieke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik ben nu koffie aan t drinken bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei flavieke: ik heb zin om een fles wijn te gaan halen maar ik ga da ni doen ik wil echt stoppen m drinken Dit is hier al eens eerder aan bod gekomen ergens in een dialoog met oa @bumperjim: wat mij helpt als ik 's avonds zin krijg om te gaan drinken is eten. Tegenwoordig ben ik toch alleen dus als het mij niet lukt om te koken, maak ik gewoon een stapeltje boterhammen klaar, plant ik mij in de zetel en eet deze tijdens een serie of film. Ook geen goede gewoonte maar daarna heb ik veelal ook geen dorst meer. Wat ik ondertussen ook geleerd heb: als je 's avonds nog nuchter bent, op tijd stoppen met internet en jezelf afleiden. Het is heel handig dat zoveel ondertussen digitaal verloopt maar dat betekend ook dat terwijl je op het ene moment nog de krant aan het lezen bent, vervolgens je mailbox controleert, je bankrekening checkt, ... zeker als je wat problemen hebt in het dagelijkse leven is het goed wanneer je hiermee niet constant geconfronteerd wordt want vervolgens begin je gewoon te zuipen om eraan te ontsnappen. Eigenlijk zou iedereen die innerlijke schakelaar moeten hebben die wijlen Dehaene had. Die leidde een land maar als hij in zijn moestuin bezig was of op de voetbal dan ging de knop om en konden de problemen wachten tot de volgende dag.
flavieke Geplaatst 4 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 minuten geleden ik begin mij al wat beter te voelen qua alcohol en qua ziek zijn heb minder craving om een fles te gaan halen en voel mij qua ziek zijn minder ellendig ik heb nu terug hoop dat het elke dag een beetje beter zal gaan want ik wil echt nuchter en gezonder binnen gaan in het ziekenhuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden