Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Yvonne:

Het gaat de goede kant op met Kees, ik verwacht dat hij snel naar huis mag nu en 
dan kan hij hier lekker verder opknappen met hulp van de thuiszorg nog even. 

De zon moeten we er zelf maar weer bij denken ben ik bang... 

Dat klinkt gelukkig wel positief, fijn! 

Ik heb dankzij doortastend voorzitten van een overleg net, zowaar 30min. tijd nu voor een kop thee op de bank met buiten een strakblauwe lucht en zon! (zuiden van zuid limburg)

Geplaatst
3 uur geleden zei Yvonne:

Goedemorgen frummers, 
Even mijn koppie hier om de hoek steken. 
Alles bijlezen lukt niet nu even, komt wel weer. 
Het gaat de goede kant op met Kees, ik verwacht dat hij snel naar huis mag nu en 
dan kan hij hier lekker verder opknappen met hulp van de thuiszorg nog even. 
Ik zet even een bakje neer en wens jullie een mooie dag. 
De zon moeten we er zelf maar weer bij denken ben ik bang... 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

💕💕

Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Goeiemorgen  @LoukePetouke en andere kom je mee op het dagpact? Dat is een voornemen om vandaag niet te drinken. 

Dagpact:

MaryArt 🎅
renaldo61 

Fonny🌞

Zo heb je ook het jaar- en weekpact. 

Geplaatst (bewerkt)

Hier nog steeds ruzie, maar dat is OK, het is net als onweer. Af en toe moet het gewoon en aan het eind was alles altijd mijn schuld 🤣

Dat was een beetje passief-agressief, bj.... 🤔

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Ik dacht morgen bezoek te krijgen van mijn begeleiding. Maar ze is weer eens ziek. Die wordt om de haverklap ziek. Geen nood, ik wou haar toch niet spreken. 

Ik had vandaag stoofvlees met aardappeltjes. 

Geplaatst (bewerkt)
6 uur geleden zei renaldo61:

Goeiemorgen  @LoukePetouke en andere kom je mee op het dagpact? Dat is een voornemen om vandaag niet te drinken. 

Dagpact:

MaryArt 🎅
renaldo61 

Zo heb je ook het jaar- en weekpact. 

Ok ik zal vanaf morgen op het dagpact sturen

bewerkt door LoukePetouke
Geplaatst
3 uur geleden zei renaldo61:

Ik dacht morgen bezoek te krijgen van mijn begeleiding. Maar ze is weer eens ziek. Die wordt om de haverklap ziek. Geen nood, ik wou haar toch niet spreken. 

Ik had vandaag stoofvlees met aardappeltjes. 

Heb ook eens zo'n thuisbegeleidster gehad. Altijd ziek of onderweg. Heb er weinig aan gehad. Kan je geen andere krijgen, waar je wel een click mee hebt?

Geplaatst
6 minuten geleden zei Spirit:

Heb ook eens zo'n thuisbegeleidster gehad. Altijd ziek of onderweg. Heb er weinig aan gehad. Kan je geen andere krijgen, waar je wel een click mee hebt?

Ik heb er twee, ze komen om de beurt op huisbezoek. Aan de andere heb ik wel wat. Ik had al aan haar leidinggevende gevraagd om iemand anders. Maar dan willen ze steeds in gesprek gaan en dat wil ik niet. Ik verlies dat toch. Ik ben gisteren ook te weten gekomen dat ze mee verantwoordelijk was voor mijn zeer lange opname. Eigenlijk heeft daar mijn eigen eerlijkheid me de das om gedaan. Als ik niet verteld had dat ik bijna een ongeluk had in mijn appartement dan had niemand het geweten. Voor mijn eerlijkheid werd ik zeer hard gestraft. Zij zien dat natuurlijk niet als een straf, maar ik kan niet anders. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...