renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. (Mijn intro wat aangepast)
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 7 minuten geleden zei renaldo61: Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 waarom heb je in nieuwe intro de zin " nooit meer of toch zolang als ik het volhou " gezet? Twijfel je eraan of je het vol ga houden dan? Na zo'n lange tijd?
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 waarom heb je in nieuwe intro de zin " nooit meer of toch zolang als ik het volhou " gezet? Twijfel je eraan of je het vol ga houden dan? Na zo'n lange tijd? Het komt door de cursus die ik volgde gisteren. Ik beweerde daar dat ik mensen die steeds hervallen niet goed meer begrijp en dat ik reeds de bodem van de put bereikt had. Maar ze wezen mij erop dat ik al veel hervallen en opnames gehad heb. Heb ik dus de bodem reeds bereikt? Verslaafd ben ik zeker nog steeds en er zal wel niets bestaan als de bodem van de put. @Freekie Antwoordde me dit " @renaldo61 ik lees jou en moest meteen denken.. , aan mezelf... Bij sommige putten wil je niet weten hoe diep ze zijn.. De bodem hebben we nog niet bereikt, anders waren we er niet meer.. Ik denk dat we op tijd een klein stevig metalen trappetje gevonden hebben waarmee we in de put omhoog kunnen klimmen "
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers 1 uur geleden zei renaldo61: De bodem hebben we nog niet bereikt, anders waren we er niet meer. Ik heb een paar keer de bodem vd put bereikt en ben er nog. De ene put was veel dieper dan de andere. Maar ze waren echt. Nooit weer wil ik zoiets meemaken. Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 49 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Ik heb een paar keer de bodem vd put bereikt en ben er nog. De ene put was veel dieper dan de andere. Maar ze waren echt. Nooit weer wil ik zoiets meemaken. Ik vind nochtans @Freekie zijn antwoord zeer passend. Dat ik het niet meer wil meemaken wat ik meemaakte toen ik verleden jaar op een maandag bij mijn huidige psychiater kwam klopt wel. Ik heb niet dikwijls angst meer. Maar wat zij me vertelde maakte me zo angstig, dat ik vreesde nooit meer uit opname te geraken.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik kom even binnenvallen. Heel weinig tijd gehad om iets zinnigs te schrijven en ik maak ook zoveel positieve dingen mee, dat ik mezelf soms even moet knijpen, of het allemaal waar is. Ben weer fulltime moeder en Oma. Heb gewoon weer een man en wat voor eentje. Heel druk weekend gehad. Nu is mijn vriend werken. Heb ik weer even rust. Ik dacht dat ik chaotisch was, maar mijn vriend is nog erger. De vaatwasser al leeg geruimd. De eerste koffie en bruine boterham zit er alweer in. Voor de rest eens kijken of ik vanmiddag durf te fietsen. Met mijn voet heb ik dat een tijd niet gedurfd. Voetje is langzaam aan het herstellen. Het ergste heb ik gehad, maar de nasleep duurt lang. Zwemmen wil ik ook weer gaan doen. Weer niet al te hard van stapel lopen. Eerst moet mijn mobiliteit terugkomen. Dan kan ik op de fiets naar het zwembad. Komt allemaal goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden