Lampie Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dag allemaal, ik ben 1 mnd en 6 dagen gestopt. Ik voel me enorm goed. Mij in jaren niet zo goed gevoeld. Geniet ik enorm van, maar vraag me ook af of de knal/diepte/ellende me elk moment kan overvallen. Ik zeg elke dag vandaag drink ik niet. Lees veel over alcohol. Boek Chardonee aanrader staan hele grappige en herkenbare dingen in. Blijf in dubio of ik weer ga beginnen. Heb nu de focus op per dag en zou fijn zijn wann ik 2 of 3 mnd volhoud. Geen idee of dit lukt. Tot zover voor nu.
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden welkom Lampie. Dag per dag is altijd goed, zeker het eerste jaar. Je zit kennelijk niet in de euforiefase, maar twijfelt nog. Gebrek aan zelfvertrouwen? Bang dat je door gaat zoals eerder? Er zwerven een stuk of 2, 3 boekendraadjes rond op het forum met boeken en tips voor nieuw leesvoer. Er zijn ook een paar films, 28 days vond ik een goeie, en flight? of zoiets met Denzel Washington, Leaving Las Vegas en nog wel meer denk ik. Alles wat je helpt is welkom. Accepteer je twijfel maar trap er niet in dat je het niet kunt. Lees hier maar veel, wees actief in schrijven, hoe beter we je hier leren kennen, des te meer kun jij op steun rekenen en zien dat als wij het kunnen, jij ook blijvend kunt stoppen, juist omdat je leven er zo beter van wordt als je niet hoeft te vluchten in drank. Niet makkelijker maar wel enorm goed voor je zelfvertrouwen en kwaliteit van leven. toitoitoi.
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Welkom hier @Lampie. Blijf vooral schrijven.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Lampie: met dat lady jane films aanraadt, zou ik je I, addict (op Disney+) willen aanraden. Mij heeft die serie geholpen om de knop om te draaien. Niet dat ik er ben, in dat nuchtere bestaan, nog lang niet want ik herval vaak, maar de nuchtere dagen nemen wel gestaag toe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden