Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag allemaal, 

ik ben 1 mnd en 6 dagen gestopt. Ik voel me enorm goed. Mij in jaren niet zo goed gevoeld. Geniet ik enorm van, maar vraag me ook af of de knal/diepte/ellende me elk moment kan overvallen. Ik zeg elke dag vandaag drink ik niet. Lees veel over alcohol. Boek Chardonee aanrader staan hele grappige en herkenbare dingen in.  Blijf in dubio of ik weer ga beginnen. Heb nu de focus op per dag en zou fijn zijn wann ik 2 of 3 mnd volhoud. Geen idee of dit lukt.  Tot zover voor nu. 

Geplaatst

welkom Lampie. Dag per dag is altijd goed, zeker het eerste jaar.
Je zit kennelijk niet in de euforiefase, maar twijfelt nog. Gebrek aan zelfvertrouwen?
Bang dat je door gaat zoals eerder? 
Er zwerven een stuk of 2, 3 boekendraadjes rond op het forum met boeken en tips
voor nieuw leesvoer. Er zijn ook een paar films, 28 days vond ik een goeie, en flight? of zoiets
met Denzel Washington, Leaving Las Vegas en nog wel meer denk ik.
Alles wat je helpt is welkom. Accepteer je twijfel maar trap er niet in dat je het niet kunt.
Lees hier maar veel, wees actief in schrijven, hoe beter we je hier leren kennen, des te meer
kun jij op steun rekenen en zien dat als wij het kunnen, jij ook blijvend kunt stoppen, juist
omdat je leven er zo beter van wordt als je niet hoeft te vluchten in drank. Niet makkelijker
maar wel enorm goed voor je zelfvertrouwen en kwaliteit van leven. toitoitoi.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...