renaldo61 Geplaatst 25 september Rapport Geplaatst 25 september Vanaf vandaag ga ik op mijn eten letten. Dag 1 111 Kg
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nog steeds rond de 114 kg. Ik probeer eigenlijk al een tijd lang elke maand één kilo er af te krijgen, zoals me is geadviseerd. Dat leek eerst wel te lukken, maar het is moeilijker dan ik dacht. Plus of min anderhalf kilo (dat is minder dan 2% van het totale gewicht) daar maak ik me niet druk over, maar op langere termijn wil ik een dalende trend zien.
bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Op 24-10-2025 om 15:32 zei Bob: Nog steeds rond de 114 kg. Ik probeer eigenlijk al een tijd lang elke maand één kilo er af te krijgen, zoals me is geadviseerd. Dat leek eerst wel te lukken, maar het is moeilijker dan ik dacht. Plus of min anderhalf kilo (dat is minder dan 2% van het totale gewicht) daar maak ik me niet druk over, maar op langere termijn wil ik een dalende trend zien. Hou je precies bij hoeveel je eet en hoeveel je beweegt? Zo niet dan lijkt het me best lastig een kilo per maand kwijt te raken.
Bob Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Eten en bewegen in relatie tot kilocalorieën heb ik in het verleden wel bijgehouden met deskundige begeleiding en hulp van https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/. Ik heb me inmiddels standaard eetgewoonten aangewend waarbij ik me prettig voel en op hetzelfde gewicht blijf, maar mijn probleem zit in de tussendoortjes. Overmatig ijs eten 's zomers, dat soort dingen. Daar moet ik dus nog beter in sturen.
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Succes! 👍🏻 Bob reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden