Rosee Geplaatst gisteren om 10:09 Rapport Geplaatst gisteren om 10:09 4 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Etty Yvonne Rosee
Luz Geplaatst gisteren om 13:11 Rapport Geplaatst gisteren om 13:11 Dagpact: renaldo61 MaryArt knakker Noelle Etty Yvonne Rosee Luz
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 22 uur geleden zei Amalia: "Te vaak en teveel" met een fles rood als incidentele max maakt je nog geen alcoholist, hooguit een bovengemiddelde liefhebber . Maar als je dat zelf teveel vindt, moet je er inderdaad iets aan doen, lijkt me. Ja laten we alcoholisme weer eens gaan gatekeepen, dat was alweer lang geleden de laatste keer 😴😴😴
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Op 13-9-2025 om 07:45 zei bumperjim: Ja das echt een stuk simpeler dan. gisteren in het restaurant was mijn zwaardrinkende zwager ineens aan de spa rood, met een soort excuus. De wonderen zijn de wereld nog niet uit 😳 Vandasg even goed opletten of het zn dag 2 wordt. En jawel, hij heeft bloedanalyses gedaan en de lever hangt er niet erg netjes bij zogezegd (ik heb ff geen getallen beschikbaar). Dus is hij aan het matigen. Niet zonder succes voorlopig. lady jane en karin123 reageerden hierop 1 1
Amalia Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Ja laten we alcoholisme weer eens gaan gatekeepen, dat was alweer lang geleden de laatste keer 😴😴😴 Bang dat je zelf niet door de ballotage komt ?
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei Amalia: Bang dat je zelf niet door de ballotage komt ? Bang om geen alcoholist te zijn? Haha ik zou wel willen.
Amalia Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is net zoiets als met lichaamsgewicht en de bmi-index. Sommige mensen vinden zichzelf te dik maar zijn het niet, net zoals sommige mensen zichzelf alcoholist vinden zonder het te zijn. Wat natuurlijk niet wegneemt dat als je vindt dat je teveel drinkt je daar iets aan moet doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden