renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Vandaag had ik gehoopt me aan te melden bij het plaatselijke CGG Centra Geestelijke Gezondheidszorg , ze hadden lang een aanmeldingsstop. Normaal ging een van mijn begeleidsters van Hestia me daarbij helpen. Maar door omstandigheden kreeg ik uitzonderlijk hulp van iemand anders van Hestia. De telefoon namen ze wel op bij het CGG, maar verder zijn we niet geraakt. Hun aanmeldingsstop is uitgebreid. Ik kreeg geen goed gevoel van die vervangster van Hestia.
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 4 uur geleden zei renaldo61: Vandaag had ik gehoopt me aan te melden bij het plaatselijke CGG Centra Geestelijke Gezondheidszorg , ze hadden lang een aanmeldingsstop. Normaal ging een van mijn begeleidsters van Hestia me daarbij helpen. Maar door omstandigheden kreeg ik uitzonderlijk hulp van iemand anders van Hestia. De telefoon namen ze wel op bij het CGG, maar verder zijn we niet geraakt. Hun aanmeldingsstop is uitgebreid. Ik kreeg geen goed gevoel van die vervangster van Hestia. Ik wens je daar veel succes mee. Heb mezelf proberen aan te melden een maand geleden bij twee verschillende CGG's en bij alle twee kreeg ik te horen dat er een aanmeldingsstop was tot eind dit jaar; dus zelfs niet eens op de wachtlijst, gewoon zoek het zelf maar verder uit.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dank U wel @Mormel . Ik probeer me al lang aan te melden. Ik weet het niet juist meer van wanneer, maar het ga ergens van in het begin van dit jaar zijn.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als ik erover terug nadenk zijn er allerlei frustrerende dingen in mijn leven gebeurt de laatste jaren. @Mormel Ik liep tegen een muur op met gevoelens die ik nergens kwijt kon. Dan een zeer lange opname waar eigenlijk niets gebeurde, waar ik het gevoel kreeg, zoek het zelf maar uit. Waardoor ik terug alchohol ging gebruiken. Er begonnen dagelijkse alchoholcontroles, waar geen einde aan leek te komen en die buiten frustratie volgens mij totaal niets bijdroegen. Tenslotte mijn relatie met mijn psychiater, zeer frustrerend. Gisteren maandag vroeg de vervangster van mijn begeleiding van Hestia me nog, waarom zocht je geen andere psychiater? Ik had er nog 2 andere buiten nog tijdelijke psychiaters van de verslavingskliniek, maar die zijn geen van alle beter. Soms of misschien steeds moet je maar roeien met de riemen die je hebt. Maar ik maakte met mijn psychiater voornamelijk ruzie over de alchoholcontroles.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden