Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 14 uur geleden zei bolletje: Hallo luitjes, Ik ga ff een paar weekjes offline. Rede Ik slaap slecht, veel last van de hitte, toch erg druk terwijl ik rustig aan moet doen, tja en dan krijg ik veeeeel te veel prikkels die slecht verwerkt worden door het herseninfarct. Als ik niet goed rust, ontstaat er een grote file in m'n hoofd, waardoor ik het malen niet meer kan stoppen en maar door blijf gaan. Ik val dus om 4-5 uur in slaap en dan een paar uurtjes. Nu heeft men mij aangeraden, even te stoppen met de dagbesteding, wat voor mij juist erg belangrijk is, maar ook met erg drukke mensen. Dus moet ik het een tijdje rustig aan doen ook met de PC. Maar het droog houden is gelukkig geen probleem meer. 🌺
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @ikkanhet, ahh lieverd, heel veel sterkte
rapilos Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 16 uur geleden zei ikkanhet: Hoi @rapilos Het gaat op zich niet zo goed. Afgelopen maandag is mijn man in het ziekenhuis opgenomen en afgelopen donderdag ikzelf. Ach, @ikkanhet, lees het nu pas. Wat ontzettend naar voor je. Ik wil jou en je man heel veel sterkte, moed en kracht toewensen
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Sterkte @ikkanhet 💪🏻💪🏻💪🏻😘 Je bent wel recordhouder ellende over je heenkrijgen inmiddels 😬 Hang in there 🤞🏼🤞🏼🤞🏼
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden