Spring naar bijdragen

Noem op zijn minst 10 positieve karaktereigenschappen van jezelf 30-4-2010


bolletje

Aanbevolen berichten

Noem 10 kararktereigenschappen van jezelf die je goed vindt, en vul dat iedere dag aan met tenminste een ding waarbij je die dag trots bent op jezelf. Hoe meer goede dingen je hebt gedaan des te trotser kun je zijn op jezelf.
Dit zal alles behalve gemakkelijk zijn omdat we geneigd zijn om te kijken naar de negagatieve kanten van ons zelf maar het is de moeite waard. Neem er de tijd voor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou na ff aarzelen zal ik de stap toch maar zetten. Vind het wel barstens moeilijk hoor. Ook omdat ik het gevoel heb, hier te zitten opscheppen, dus is dat ook tevens mijn eerste positieve eigenschap.
Ik ben geen opschepper, ik ben creatief, ik ben zacht van karakter, ik ben positief van aard, ik ben behulpzaam,
ik heb een groot hart, ik ben niet lui, ff kijken, hoeveel heb ik er nu? 7????
Ik houd van mensen en dieren, ik ben goed geefs geen egoist, en vergevingsgezind.
Zo dat was het ik hoop dat er meer mensen mee doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Alf als jij die wil op schrijven mag dat ook hoor, zal ik de titel dan veranderen?Maar dat zal voor velen van ons makkelijker zijn om negatieve gevoelens op te schrijven. Dit is veel moeilijker dus meer een uitdaging. Kom op joh, jij hebt ze ook hoor.:heart: Zeker weten. Denk maar ff na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vooruit met de geit, nu ik er toch voor zit.
Ik kan erg lief zijn
Als je mijn hart eenmaal hebt ga ik voor je door het vuur
Met mij kan je vaak lol trappen
Ik onthou vaak kleine leuke dingetjes van mensen waardoor ik ze verras met een kadootje dat echt bij ze past
Ik kan heel lekkere, ontspannende massages geven
Ik kom rond uit voor mijn voorkeuren
Altijd nieuwsgierig naar van alles en nog wat
Steeds bereid om in een conflict de opinie van de ander te overwegen
Ik verzorg mijn naasten plus dieren goed
En ik kan verschrikkelijk lekker koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik ben een duizendpoot (dus dat zijn er al duizend!):D
Zachtaardig, gevoelig, analytisch, helpend, niet oordelend, heb humor, ben zelfstandig, gul, vergevingsgezind, kan hard werken en als ik zin heb ben ik creabea, kan schrijven/dichten/koken, tuintieren, haarknippen etc.

Maar bij sommige van deze dingen is er domweg ook de andere kant van de medaille, dus of het altijd even positief is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat-ie dan.

* Ik ben eerlijk
* Heb een groot gevoel voor humor
* Kan erg lief zijn
* Als je mijn vriendin bent, tref je het met mij.
* Ik ben zorgzaam
* Zie meestal het positieve van dingen.
* Ik kan sfeer maken, in huis en ook daar buiten
* Ik kan goed organiseren
* Heb een groot empatisch vermogen
* Ik ben streng maar rechtvaardig.
* Ik ben supersterk, kan uit een diep dal omhoogklimmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee knuffelbeer geen CV. bij halen (wat dat dan ook moge zijn) Dat ding is geschreven door anderen, of niet?
Zal ik eens beginnen voor je dan schrijf jij het over en vul je het aan.
Alf is, voorzichtig in omgang met mensen, hij is humoristisch, kijkt kritisch, is trouw, creatief in muziek, heeft een goed doorzettingsvermogen en nou jij verder Alf........ er staan er al zes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het ook proberen:

Ik
- Ben bescheiden.
- Heb een groot inlevingsvermogen.
- Hou van werken.
- Ben stapelgek op dieren.
- Ben sociaal.
- Heb een groot moederhart.
- Ben een doorzetter.
- Ben geïnteresseerd in andere mensen.
- Kom op voor mensen met een beperking/handicap.
- Kan goed plannen.

Pfffffff, viel zeker niet mee !!

Liefs Sien :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind 10 wel errug veel hoor!

Uhhhmmm...
Ik ben creatief, hardwerkend, meevoelend, geduldig, doortastend, punctueel (maar is tevens ook een mindere karaktertrek, want soms sla ik hierin door...)
Tja, nu heb ik er 6..nog 4 te gaan...
Eerlijk vind ik mezelf ook wel, al flap ik er ook snel wat uit en dat is minder handig.
Ik kan goed koken, telt die ook? Verder weet ik het even niet mensen. Ik zal er vast meer hebben hoor. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik nu aan het piekeren sla. Laat het hier dus bij.

Wel een leuk idee weer. Is leuk om te lezen wat iedereen opgeschreven heeft. Geeft toch weer een beetje een beeld van iedereen. In ieder geval hoe iemand zichzelf ziet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben helemaal niet gewend om positieve eigenschappen van mezelf op te noemen.
Enfin, ga het proberen, goed voor mijn eigenwaarde

1-Doorzetter
2-probeer uit elke moeilijke situatie,toch het goede te halen.
3-Harde werker(is dat wel positief?)
4-Spaarzaam (ïs dit ook positief?)
5-PFFFF. Weet het echt niet meer, erg he, toch niet zo'n hoge dunk van mezelf blijkbaar.

Dit is echt veel moeilijker dan ik dacht.
Nou ja, heb m'n best gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat zou ik graag vrienden zoals jullie allemaal zijn willen hebben! Ik ontmoet en ken veel mensen, maar daar zou ik echt geen 5 laat staan 10 goede eigenschappen van kennen. Soms in het begin wel, maar dan na een jaartje heb ik me vaak vergist. Mensen vallen mij vaak tegen, helaas.
Maar gelukkig lees ik dat jullie allemaal goede eigenschappen hebben. Ik zit nu over mezelf te denken...eerlijk (niet altijd en kijk daar heb je het al) ..trouw (meestal wel..ook niet goed natuurlijk). Ik hou maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate probeer het eens meis. Zeker weten dat jij ook meer dan 10 goeie eigenschappen hebt. Neem de tijd, al is het dagen. Schrijf er desnoods iedere dag een op. Zeker weten dat ook jij over de 10 komt.:heart:
En anders kijk eens bij de goeie eigenschappen van een ander. Je zal vast en zeker eigenschappen herkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...