Josje Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Welke positieve dingen ervaar ik, nu ik zo'n 2,5 maand niet gedronken heb. Mogelijk vul ik mijn lijst nog aan, het lijkt me goed op momenten waar ik me afvraag waar ik het eigenlijk allemaal voor doe, dit nog eens na te lezen. Misschien heeft iemand anders er ook baat bij?Ik maak me 's avonds geen zorgen of ik de volgende dag wel fit ben voor een gesprek, presentatie of wat dan ookIk sta fit opIk voel me helderIk ben rustiger, bedachtzamerIk kan me beter concentreren, ben er 'bij'Ik heb meer geduldIk kan meer van de hond genieten en er om lachen, heb meer geduld met de hondIk hoef niet na te denken of ik nog net wel of net niet mag autorijdenVermoeidheid of hoofdpijn heeft een andere reden, ik kan beter voelen waar dat vandaan komtIk voel me energiekerIk zorg beter voor mezelf, probeer op een andere manier met stress om te gaanIk 'voel' beter, ook intuitiefContacten voelen echter, er ligt geen waas omheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Leuk Josje. mogen we aanvullen?* Voor het naar bed gaan tanden poetsen en dan in de spiegel zien dat ik er nog zo lekker fris uitzie.* Opener in contacten. M.n. op het werk omdat ik niet meer bang ben dat ik 'ruik'. Ik hoef de 2 mtr. grens niet meer aanhouden.Verder veel ook van wat jij al schrijft. Aanpassing: tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 24 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Natuurlijk Mupke, graag zelfs:) Het helpt mij ook weer, want er zijn vast dingen waar ik niet aan denk aan iemand anders wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 nog een puntje:alle mensen in je omgeving delen mee in al die punten:heart:en je mag nog 2 weken zo doorgaanof langer als je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik kan 's avonds om 22.00 uur nog een sollicitatiebrief schrijven en mijn linked in profiel bijwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Dat kan ik smorgens om 10 uur niet eens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Wat fijn om ook de positieve kanten eens te lezen; daar krijg je echt goede zin van!* Nog precies weten wat je gisteren gedaan en gezegd hebt vanaf je opstond tot je naar bed ging...* Genieten van de lente, bewust in de natuur wandelen.* Een opgeruimd huis en een meer geordend leven, regelmaat.* Elke keer blij om jezelf als je in de spiegel kijkt.* Geen schuldgevoelens.Wie heeft er nog meer?Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 het meest positieve vind ikzelf nog steeds....dat ik nog leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Jane:DGeen maagklachten meerGeen dood gevoel meer in mijn vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 via vastenkuurgrote schoonmaak in mijn lijfgrote schoonmaak in mijn huisen nu voorzichtigjes aangrote schoonmaak in mijn geesten hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Geen paniek in je hoofd met die vreselijke katers en je constant schuldig voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dat je niet meer stinkt. Je zweet ruikt gwoon naar zweet en niet naar euhm .... soep. En dat anderen tegen je zeggen: Je ziet er goed uit! *aanpassing: hele kromme zin verbeterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Helder kunnen denken...Fit voelen...Kunnen iedereen in de ogen kijken..Er zijn zoveel voordelen maar de beste is nuchter wakker worden en vrede hebben met mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 trots kunnen zijn op mezelf, me niet een slaaf voelen van de drank, ik ben nl de baas en kan daarom doe wat ik wil,,laat niet mijn dag bepalen door de drankfitterhelderderbeter slapengeen waas in het hoofdgeen discussies met mezelf wel/niet drinken, daardoor veel meer rust en tijd voor andere zakensoms trek, maar dat gaat weer weg, met drinken blijft de trek bestaan!!kortom, zoveel wat het leven aangenamer maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 ja soms denk ik ; ik heb trek in een grote sorbet! maar die pak ik toch ook niet als je die trek voelt.Zo makkelijk is het nu voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Heerlijk al die positieve gevolgen zo voor me opgeschreven.Ik geniet het meest van me de volgende dag niet schuldig voelen.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden