bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoi! Ja het is heel tricky spul đ het heet niet voor niets harddrug. Je weet nu weer wat het met je doet. Sterkte!!! Ida reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Afglijden na dat eerste glaasje is maar al te bekend. Het is zoveel gemakkelijker om niets te drinken. Mij helpt het daarnaast erg om die wijn-lurkende lui op tv te zien voor wat het zijn: onzekere stumperds die die rommel naar binnen gieten om hun sociale ongemak weg te nemen. Goed beschouwd wordt al dat "wijnen" dan best zielig en lachwekkend. Zonder alcohol dat sociale ongemak trotseren, of gewoon ontlopen (niet gaan), geeft elke keer een boost aan je zelfvertrouwen, waardoor het steeds makkelijker en vanzelfsprekender wordt niet te "hoeven" drinken.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s welkom Ida. Was je in die 18 jaar niet gezellig dan? Ik tik bijna de 16 jaar aan, maar kan me niet meer voorstellen dat ik met drank mijn leven gezelliger ga vinden. Wat liet jou denken dat er iets toegevoegd zou worden? Ik denk er best af en toe over na, maar taal er niet meer naar en wil dat graag zo houden ook. Te vaak hier gelezen hoe mensen er terug in gezogen werden.Â
Ida Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) . Â 22 uur geleden bewerkt door Ida
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja @Ida die eerste slok, dat klinkt heel bekend in mij oren. Ida reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou hopelijk je les geleerd Ida en luister je naar je gezond verstand. Dat ongezonde deel van je brein beter links laten liggen. succes! (enne misschien je echtgenoot ook vragen je niet in de verleiding te laten brengen? Alle steun is welkom immers) Ida en Mormel reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei Ida: Mijn man drinkt dagelijks een bodempje whisky, heel soms een tweede glas voor het eten. Ik bewonder hem er om, maar hij vergeet het nooit đ¤ dat kan ik dan weer niet helemaal plaatsen. Maar goed, hij staat er nu wel achter dat ik weer gestopt ben. Het liefst zou ik willen dat hij ook niet meer drinkt maar aan de andere kant gun ik hem ook zijn glaasje want ik zie hoe hij er van geniet. Hij vindt het jammer dat ik weer gestopt ben omdat ik met een glaasje op veel opener ben en spraakzamer. Ja het is moeilijk als er alcohol in huis, maar niet onmogelijk. Je moet voor jezelf goed beseffen dat jij het niet kunt. Door alchohol was ik dan weer nog steeds gesloten. Maar nu ben ik tegen vertrouwelingen toch zeer open. Misschien deels door medicatie, voorgeschreven door mijn psychiater.Â
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:30 Rapport Geplaatst gisteren om 06:30 15 uur geleden zei Ida: Hij vindt het jammer dat ik weer gestopt ben omdat ik met een glaasje op veel opener ben en spraakzamer. Die heeft het dus niet gesnapt, jammer. Gewoon doorgaan je eigen plan te trekken, het is jouw gezondheidÂ
Ida Geplaatst gisteren om 07:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:06 (bewerkt) . 22 uur geleden bewerkt door Ida
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden