Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik Vol-a-vent, aardappelen en yoghurt. Mai reageerde hierop 1
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei Claudius: Deze middag had ik Vol-a-vent, aardappelen en yoghurt. Ik ben altijd onder de indruk over jou eten! Fijn! Dat deed je ook toen je nog dronk toch of verwar ik je nu met iemand anders?
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 35 minuten geleden zei Mai: Ik ben altijd onder de indruk over jou eten! Fijn! Dat deed je ook toen je nog dronk toch of verwar ik je nu met iemand anders? Tijdens werkdagen ga ik nog steeds in de verslavingskliniek middag eten, in het weekend en zoals bijvoorbeeld nu Donderdag, feestdag in België maak ik zelf warm eten. In de kliniek krijg ik dieet eten, ik heb geen kroketten gekregen zoals op het menu stond. Nee ik at helemaal niets in mijn ergste periode, ik nam mijn medicatie ook niet. Ik plaats nu wat ik eet om te laten weten dat het nu relatief goed met mij gaat. Dus ik vrees dat je me met iemand verwart, sorry. Ik kwam wel op het forum als ik dronk. Mai reageerde hierop 1
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Tijdens werkdagen ga ik nog steeds in de verslavingskliniek middag eten, in het weekend en zoals bijvoorbeeld nu Donderdag, feestdag in België maak ik zelf warm eten. In de kliniek krijg ik dieet eten, ik heb geen kroketten gekregen zoals op het menu stond. Nee ik at helemaal niets in mijn ergste periode, ik nam mijn medicatie ook niet. Ik plaats nu wat ik eet om te laten weten dat het nu relatief goed met mij gaat. Dus ik vrees dat je me met iemand verwart, sorry. Ik kwam wel op het forum als ik dronk.
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 8 minuten geleden zei Mai: No sorries Het doet me goed je zo te lezen Shine! And that’s an order! 💫❤️ %s om %s bewerkt door Mai
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Tijdens werkdagen ga ik nog steeds in de verslavingskliniek middag eten, in het weekend en zoals bijvoorbeeld nu Donderdag, feestdag in België maak ik zelf warm eten. In de kliniek krijg ik dieet eten, ik heb geen kroketten gekregen zoals op het menu stond. Nee ik at helemaal niets in mijn ergste periode, ik nam mijn medicatie ook niet. Ik plaats nu wat ik eet om te laten weten dat het nu relatief goed met mij gaat. Dus ik vrees dat je me met iemand verwart, sorry. Ik kwam wel op het forum als ik dronk. Dank 🙏
Mai Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 30 minuten geleden zei Mai: Dit giing mis op mijn telefoon (en zonder bril) weet ook niet hoe ik het wegkrijg Dan van de gelegenheid gebruik makende.. waar is Had? (Bekend onder naam Haddock:later Hadoque) De kapitein?!! %s om %s bewerkt door Mai Toevoeging
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Had leest vaak ingelogd mee Mai, maar schrijft al een tijd niet meer. Hopelijk alles kits met de kapitein. Mai reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s In de Vlaamse media komt Tom Waes de laatste tijd dikwijls in het nieuws. Voor wie niet weet over wat het gaat, Tom Waes is in Vlaanderen een bekende mediafiguur die vorig jaar met 2,44 promille in zijn bloed achter het stuur van een auto kroop en een zwaar verkeersongeval had. Die berichten doen me wel iets. Ik maak de bedenking, dit had ik kunnen zijn in mijn verleden. Wel niet dat ik zo dikwijls veel dronk als ik met de auto reed, maar het is wel gebeurd. Op zijn minst toch een keer.
Woman Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s https://www.facebook.com/share/r/1CCh8bDuFk/ Ik zag op fb dit filmpje voorbij komen over verslaving. Ik vind het erg treffend.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei Woman: https://www.facebook.com/share/r/1CCh8bDuFk/ Ik zag op fb dit filmpje voorbij komen over verslaving. Ik vind het erg treffend. Je bedoeld dit. Heb ik een paar keer in de verslavingskliniek gezien. Heel treffend.
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja @Claudius, ik zat helaas ook in het weekend weleens met wat zwaardere biertjes achter het stuur. Sowieso elke ochtend in de week met een bepaald promillage rest-alcohol naar mijn werk.. En ja dat doet wel wat ja.. Toen was het normaal en een gevolg van
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 55 minuten geleden zei Freekie: Ja @Claudius, ik zat helaas ook in het weekend weleens met wat zwaardere biertjes achter het stuur. Sowieso elke ochtend in de week met een bepaald promillage rest-alcohol naar mijn werk.. En ja dat doet wel wat ja.. Toen was het normaal en een gevolg van Ik dacht ook steeds dat het s'ochtends uit mijn lichaam was na een avond zwaar drinken als ik naar mijn werk vertrok.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden