bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 12 uur geleden zei Lika: Weer de mist ingegaan paar dagen geleden. Dus ik kom weer gezellig op het jaarpact. De rem is stuk. Daarnaast besloten om een andere baan te gaan zoeken. Ik mis iets in deze en voel me al twee jaar alsof ik maar volhoud. Is het misgaan dus werk-gerelateerd?
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Weet ik niet zeker. Ik denk dat het samenhangt met een enorme behoefte aan ontlading/ ontspanning.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 12 uur geleden zei Lika: Weet ik niet zeker. Ik denk dat het samenhangt met een enorme behoefte aan ontlading/ ontspanning. Heb ik ook. Ik probeer af en toe even bewust een paar keer heel diep adem te halen, als voor een meditatie. Om even de spanning te "resetten". Nu moet ik er nog aan denken om dat te doen. Ik denk eraan als ik met de hond wandel. Dan adem ik diep de boslucht of rivierlucht in. Op het werk denk ik er vrijwel nooit aan (das al een teken natuurlijk). Ook is de lucht er minder fris 😁 %s om %s bewerkt door bumperjim Lika en lady jane reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden