Isa40 Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi allemaal, Ben nog maar 16 dagen droog maar dit zijn tot nu toe mijn voordelen: Ben twee kilo kwijt Sport stukken beter Ben niet zo chagrijnig in de ochtend,geen kater Meer energie En jullie??? Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 * Weet nog wat ik de vorige avond gezegd of gedaan heb * Bespaar geld * Hoef niet meer zovaak naar de glasbak:) * Heb meer rust in mijn hoofd * Kan er weer 100% zijn voor mijn gezin en ook voor mezelf * Hoef me geen zorgen te maken of ik wel "genoeg" in huis heb * Hoef me niet schuldig te voelen over mijn drinkgedrag * Hoef nergens meer over te liegen * Als ik me lichamelijk niet goed voel heb ik dat niet aan mezelf te danken * Etc:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ben weer trots op mezelf Mijn kinderen zijn weer respectvol en open naar me Ontdek weer dat ik niet alleen een pessimist ben Heb de kracht gevonden een zware depressie te overwinnen Sta weer open voor anderen i.p.v. mijn eigen (toen) benepen wereldje Ik durf mezelf weer eerlijk en integer te noemen Ik ben sterk; een survivor; voelde me destijds alleen een loser Ik ben van mijn zwelgen in zelfmedelijden af Ik ben geen slachtoffer meer Heb weer contact met talenten en gaven Ben weer (vrijwilligers) werk gaan doen Ik ben van introvert weer een beetje extraverter aan het worden Ik zoek aanleiding en "schuld" en oplossingen weer eerst bij mezelf en dan alle materiele voordelen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 En Jane, je bent een kanjer hier op het forum! Super, hoe jij mensen helpt! Altijd positief! Altijd een schouder! Echt Jane.....een super vrouw!!!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Verder kan ik me me helemaal vinden in de voordelen die jullie ook ervaren. Mooi Isa!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luci27 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Er zijn alleen maar voordelen, behalve dat ik me s'avonds vaak verveel met mijn frisdrank. Maar de voordelen zijn: - makkelijker afvallen - meer energie, geen kater - ik word wakker met een positief gevoel in plaats van depressieve gevoelens - ik spaar geld - ik rook minder - ik hoef geen lege flessen meer te verstoppen - ik hoef niet stiekem te doen en bang zijn dat iemand mij door heeft - ik moet niet al overdags nadenken waar ik s'avonds drank ga kopen - ik hoef me niet te schamen aan de kassa in de supermarkt - ik loop geen letsel meer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luci27 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: Isa40Hoi allemaal,Ben nog maar 16 dagen droog Isaquote> Nog maar? Ik ben blij als ik twee dagen achter elkaar droog ben. Meer dan 2 weken droog, wees trots op jezelf, super! En ga vooral zo verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 16 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2012 - spaar geld uit - voel me fitter - niet meer naar de glasbak - mijn huisje is netter - meer tijd voor andere dingen - zin in gezond eten en fruit vooral alleen het slapen is waardeloos, komt wel goed hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2016 jij ook bedankt Etty ik weet niet meer wat ik allemaal geschreven heb de laatste jaren maar het is goed bovenstaande posting te herlezen hij geldt nog steeds en het voelt als een weer opnieuw kiezen voor dit heldere nuchtere leven ik ben inmiddels veel fitter en sterker (fysiek ook) dan 10 jaar geleden nog elke dag oogsten dus van dag 1 hier. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 24 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2016 Wil me ook eve aansluiten Voordelen , Veel Fitter Geen katers Geen blauwe plekken Minder depri en angsten Geen agressie Geen diarree Beter er uitzien Gaat goed Sheila, bijna zes weken.. Tine en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) geen kauwgom meer nodig.. of moeten denken zouden ze nog ruiken dat ik gisteren weer veel te veel heb gedronken 25 augustus 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ik zei laatst op de dagdraad dat ik niet zo goed ben in samenvatten. Ik ben ook niet goed in het maken van lijstjes... die blijven óf ultrakort (gemakzucht en/of angst), óf er komt geen eind aan (onmatig).. De voordelen van stoppen met drinken kan ik echter wél samenvatten in een allesomvattend geheel:  Het grote voordeel van toen ik stopte met drinken was dat ik (eindelijk) serieus en met succes aan mijn herstel kon gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2016 geen investering moeten doen in dure anti rimpelbehandelingen .. je ziet er zonder drank 10 jaar jonger uit.. ik weet het ben een beetje flauw vandaag, maar heeft denk ik te maken met de warmte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Nou Sheila,als ik gezopen had, Zag ik er echt slecht uit,grouw echt een verzopen kop. Ik Ben 27october ,met 2flinke uitglijers 1jaar gestopt,pfff Maar dat naar ik denk ,met zeker3jaar op en af zuipen,had toen wel behandeling,bij verslavingszorg.maar ja we moeten het toch zelf doen. Nu Neem ik refusal,maar heb het vaak toch zwaar,misschien omdat ik zoveel jaren hem kunnen drinken,wel eens over de scheef,maar de laatste jaren,is de rem kapot. Ja en dat is niet meer terug te draaien,vind ik toch wel jammer, Zo vaak weer geprobeerd,maar als ik begin Tja dan moet alles op. Dus we houden maar de moed erin,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 - Meer energie - geen spierpijn na het slapen - sombere periodes zijn een stuk korter - betere concentratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 29 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2016 Ja ja ,we weten het zo goed, Dus laten we het maar goed in onze oren knopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden