Maia Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Hallo, Als ik op een bericht of reactie wil reageren lukt het me alleen om op het desbetreffende bericht in z'n geheel te reageren, ik kan hetgeen ik citeer niet in zinnen/delen etc opdelen. Bestaat dit mogelijkheid er wel en weet ik gewoon niet hoe dat moet of is het simpelweg niet mogelijk? Groetjes Maia
lady jane Geplaatst 16 maart Rapport Geplaatst 16 maart Als je bij een zin(sdeel) 24 minuten geleden zei Maia: Groetjes Maia de muis of deel van laptop indrukt en de cursor over de tekst sleept komt er citeren te staan zodra je loslaat.
Maia Geplaatst 16 maart Auteur Rapport Geplaatst 16 maart Ik gebruik alleen mijn telefoon. Een losse zin citeren lukt nog wel, maar als ik uit 1 reacties aparte dingen wil citeren kan ik dat niet?
bumperjim Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart (bewerkt) 7 uur geleden zei Maia: Een losse zin citeren lukt nog wel 7 uur geleden zei Maia: kan ik dat niet Jawel, precies zoals ladyjane zegt. Ik doe dit hierboven op de telefoon. Stuk tekst selecteren en op Citeren drukken, dan komt het in je antwoord terecht. En dat kan je meerdere keren doen. 17 maart bewerkt door bumperjim
Claudius Geplaatst 17 maart Rapport Geplaatst 17 maart 15 uur geleden zei lady jane: Als je bij een zin(sdeel) de muis of deel van laptop indrukt en de cursor over de tekst sleept komt er citeren te staan zodra je loslaat. Handige tip, ik deed dat vroeger anders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden