igor Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 gisteren nog even naar de sportschool geweest ja ja 2e keer deze week. en fruit gekocht, nu nog opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Zondag naar de sportschool geweest. van af maandag me houden aan gezonde etenswaren volgens het weightwatchers principe, dat werkt het beste bij mij. Morgen weer naar de sportschool. Tot nu toe het eerste pondje kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Vandaag ging het goed. Ik heb heerlijk gekookt vanavond met groente en fruit. Dat is ook weer een tijd geleden. Straks nog een lekker toetje en dan weer trots op mezelf vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 gisteren netjes gekookt en fruit gegeten, niet gedronken en een klein beetje gesnoept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 m'n weegschaal is stout :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Voordeel van de buikgriep, gaat goed hier...Inmiddels al een kilootje kwijt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Mochten jullie tips willen hebben wat betreft sporten of eten dan help ik jullie graag jongens dus vraag maar raak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie das darminhoud dat telt niet hoor!Wel goed als ontgiften en afkicken, dus meteendoorgaan met versoberen, dat doe ik ook na mijnkaakperikelen. Ik heb gisteren voor het eerst na 5 jaar de buikoefeningenweer meegedaan na de spinning. En ga min. 3 x weer per week, ook de fitnesswas er helemaal bij ingeschoten en spinnen en volley is te eenzijdig merk ik aleen poosje, maar ja die discipline he. Vanmorgen alleen fruit gegeten en ik neigeen beetje naar ELLF (een leven lang fit), de gezondere voorloper van die dr Frank.Ik doe het nu even een beetje half om er aan te wennen en de diepvries wat leger tekrijgen en als dochter weer een week naar haar vader is, ga ik eens kijken of je er echtzoveel energie van krijgt. want dat heb ik wel nodig hier. Ik ga min. per dag 1 uur ruimen/poetsenom eindelijk de boel eens op orde te krijgen. Doe ik er meer (uren) dan mag ik de dag ernaminder of vrij. Belonen helpt mij beter dan straffen en ik ben er nu eindelijk aantoe.6 tassen oud papier gisteren, en vandaag alle Kersttroep opgeruimd.Zou het dan toch nog wat worden met mij? Yaja wat vor tips? Lijkt me wel he:D alle hulp is welkom, ik schift wel wat me aanspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Voor vanavond heb ik weer een lekker toetje klaarstaan. verder gaat het hartstikke goed om de suiker te laten staan. Mn lichaam is er ook blij mee, merk ik. jippie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2011 Ik ga dit weekend niet snoepen. Wel een lekkere pizza gehaald voor vanavond en een lekker toetje. Gewoon dit weekend eens proberen, kijken of het bevalt (vast wel!). Nog niet kijken naar volgend weeken, alleen dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 yaja op welk apparaat verlies je het meeste vet? en hoe krijg ik die putten uit m'n benen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 1.7 kilo kwijt. maar ook maar 2 dagen droog gestaan. kijken wat er gebeurt als ik de hele week niet drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Hoe krijg je buikvet weg? Dat is het enige nog bij mij. Ik heb een hekel aan buikspieroefeningen. Weet misschien iemand met welk soort dieet dat dat het hardste weg gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Met de yoga heb ik geleerd hoeIn kleermakerzit beetje voorover hangen, steunen op je handen voor jeInademen en je buik ontspannen uitzettenDan uitademen en je buik héél strak intrekken, echt vacuum zuigen, als je niet meer kan nóg meer uitademen, en nog meer intrekken. Als je dat een paar keer per dag doet is je buikvet snel weg. Overigens werkt de buikrol ook goed. Kan liggend op de bank terwijl je tevee kijkt. krijg je mooie ronde vrouwelijke buikspieren van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik heb iets bedachtIn het weekend mag ik colaDrink ik door de weeks nooitDus dan heb ik toch iets extra's in het weekend Tadaaaaaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 ik zit toch weer te snoepenerg rusteloosafspraken die niet doorgaantijd die ik dan over hebniet goed kunnen invullengeen excuus, I know:wacko::$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Foei toch Jane....in de hoek !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Jane als je dan toch tijd over hebt kun je buikspieroefeningen doen ik ga zo weer naar de sportschool. gisteren nog een 1,5 uur flink gelopen met de honden. misschien vandaag ook maar doen als het droog is tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 1,7 kilo.... pfff petje af. ik ben 0.9 kwijt en eigenlijk al dik (hihi) tevreden. Over die 0.9 dan he, het is nog maar het beginnetje dus. Straks weer naar de sportschool. En hopelijk nou een wat rustiger periode hier zodat ik weer 2 of 3 keer per week kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Woman mijn buikspieren zijn te mooi rond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Weekje gezond gegeten.Trap elke dag 6 hoog naar boven.Maar ik stop met W.W.Erg gezonde levenswijze dat wel, maar stond 3 keer in de week van 19.00 tot 21.00 te koken.Dat moest dan voor 2 dagen tegelijk, omdat ik 3 keer in de week op de zaak blijf eten, en het dus mee moet nemen.Nee, dat kostte echt veel te veel tijd.Werd er gestresd en chagerijnig van.Doe het verder zelf wel, want weet eigenlijk best donders goed hoe ik gezond en slank moet eten.Resultaat na 1 week; 1.5 kilo eraf.Maar dat had ik wel kunnen voorspellen.Ken mezelf.Oke, op naar de volgende 8 kilo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Yep, ik blijf ook goed gaan hoor, sta van mezelf te kijkenik heb voor vanavond pistache noten. Zowiezo goed, want ik eet nauwelijks of geen vlees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2011 Woman,Pistaschnoten zijn gezond, maar wel erg vet hoor.Maar..geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Vet vind ik niet erg, het gaat mij om de suikers, die wil ik laten staan Snoep en koek enzo en vooral de repen chocola.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 m'n conditie is in elk geval wel vooruit gegaan . snoep heb ik niet in huis. wel wat koekjes maar dat pak ik niet gauw. ik wil deze week op z'n minst 2 kilo kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden