pammie Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Goedeavond, luitjes, Ik heb mij gisteravond aangemeld, alleen onder een verkeerd onderwerp. Ik ben @Pammie, 64 jaar jong, een dochter, 4 lieve kleinkinderen, en 2 lieve afstandshondjes, ik drink teveel, dit wil ik stoppen, dronk een fles wijn en een halve fles sterke drank op een dag, de sterke drank neem ik sinds twee weken niet meer, mede door jullie tips, ik ga naar de Brijder en wil dan antabus of refusal, om die wijn ook te laten staan, ik hoorde hier toch veel goeds over. Lonster1 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Probeer die wijn vandaag laten te staan. @pammie Die medicatie zijn hulpmiddelen, je moet het nog altijd zelf willen.
pammie Geplaatst 12 februari Auteur Rapport Geplaatst 12 februari @Claudius, was het maar zo makkelijk, de sterke drank is nu eraf, maar toch die wijn, ik wil ook graag, de medicatie is zeker en hulpmiddel, maar toch een stok achter de deur, ik heb dit in het verleden ook gehad, ik hoop op een weer positief resultaat, en dan voor nu en later helemaal geen drank meer.........is toch een dingetje Eindelijkgestopt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 12 februari Rapport Geplaatst 12 februari Het is zo makkelijk. Je moet het alleen willen. Kunnen is het probleem niet. Niet nu gaan zitten nadenken over "nooit meer", dat is een drogreden. Je moet het in het begin van dag tot dag bekijken. Als het stoppen niet bevalt, kan je op elk moment weer aan de zuip, dus dat is geen reden om niet te stoppen 😁
Roberto Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari 12 uur geleden zei bumperjim: Als het stoppen niet bevalt, kan je op elk moment weer aan de zuip, dus dat is geen reden om niet te stoppen 😁 Hoi BJ, als ik jouw reacties van afgelopen tijd lees denk ik : schitterend. Jij kunt fantastisch door alles heen prikken. bumperjim reageerde hierop 1
herman0167 Geplaatst 13 februari Rapport Geplaatst 13 februari 1 uur geleden zei Roberto: Jij kunt fantastisch door alles heen prikken. daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden