OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 10 uur geleden zei Kleinevos84: @OpperVaagheid , net even jouw verhalen terug gelezen, heftig wat je verteld en des de knapper dat je er dan toch weer voor gaat als je uit zo een diep dal komt! je gevoel voor humor beginnende met je forum naam, hij blijft leuk 🤣 die is gelukkig nog wel in tact, en je laat mij deze nacht tog weer even lachen met je verhaal over je winkelverbod bij je "dealer" dus dank daarvoor 😉 ook al is het uiteraard een serieuze zaak en als je dat zelf durft te doen, heb je toch een dosis lef en doorzettingsvermogen 💪 Gister ben ik naar de winkel gegaan om het verbod op te heffen. Moet toch wel normaal boodschappen kunnen doen. Kreeg nog een grote bek van die vrouw ook omdat ik het zelf had aangevraagd ^^ Maar ik mag de winkel weer in xD
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei OpperVaagheid: Gister ben ik naar de winkel gegaan om het verbod op te heffen. Moet toch wel normaal boodschappen kunnen doen. Kreeg nog een grote bek van die vrouw ook omdat ik het zelf had aangevraagd ^^ Maar ik mag de winkel weer in xD Nu wel proberen aan de alchoholiche dranken voorbij te gaan hé?
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 11 minuten geleden zei Claudius: Nu wel proberen aan de alchoholiche dranken voorbij te gaan hé? Overduidelijk!
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Net naar de winkel geweest. Verbaasde me dat ik er niet ben uit gezet. Al het personeel keek me wel een beetje vreemd aan, alsof ze me in de gaten moesten houden ofzo ^^
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gewoonlijk word er alleen een verbod gevraagd om alchohol te verkopen. Heb je dat nu? Is je winkel ver? Waar ik (meestal) alchohol ging halen is geen 300 meter.
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 32 minuten geleden zei Claudius: Gewoonlijk word er alleen een verbod gevraagd om alchohol te verkopen. Heb je dat nu? Is je winkel ver? Waar ik (meestal) alchohol ging halen is geen 300 meter. Mmmm, dat had ik inderdaad ook kunnen doen. Winkel is 500meter hier vandaan. Ernaast zit de G&G en de aldi -.- Dat gaan nogal wat verboden worden Stad zit hier ook niet ver vandaan, die zit vol met cafe's. Dat gaat een dagje verboden aanvragen worden xD
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s De politie en het ambulance personeel heeft er een zaak van gemaakt bij jeugdbescherming (of hoe het heet). Die belde net. Ik heb de situatie uitgelegd, dat ik er aan werk. Ze gaf aan dat ze ook las dat er geen geweld gebruikt was, dus deze zaak is gelukkig gesloten! 🎉🥳 karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s jeugdbescherming? Blijkbaar heb ik alles niet goed of begrijpend gelezen. Jij valt toch niet onder de jeugdbescherming?
OpperVaagheid Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei Claudius: jeugdbescherming? Blijkbaar heb ik alles niet goed of begrijpend gelezen. Jij valt toch niet onder de jeugdbescherming? Sorry, ik was onduidelijk. Mijn dochter woont hier in huis. Vandaar dat ze melding hadden gemaakt. Vanwege de OD was trouwens de melding gemaakt. edit 3: Nu snap je missschien de naam OpperVaagheid xD %s om %s bewerkt door OpperVaagheid
Kleinevos84 Geplaatst gisteren om 00:15 Rapport Geplaatst gisteren om 00:15 12 uur geleden zei OpperVaagheid: Gister ben ik naar de winkel gegaan om het verbod op te heffen. Moet toch wel normaal boodschappen kunnen doen. Kreeg nog een grote bek van die vrouw ook omdat ik het zelf had aangevraagd ^^ Maar ik mag de winkel weer in xD Welke appie was het? , dan ga ik morgen ook ff langs om hetzelfde te vragen voor mezelf🤪🤣 die wordt niet goed haha maar waarom kwam ze eigenlijk gewoon niet met de optie alleen een verbod om drank te kopen in stand te houden, simpele goeie oplossing toch 😉
Kleinevos84 Geplaatst gisteren om 00:20 Rapport Geplaatst gisteren om 00:20 1 minuut geleden zei Kleinevos84: Welke appie was het? , dan ga ik morgen ook ff langs om hetzelfde te vragen voor mezelf🤪🤣 die wordt niet goed haha maar waarom kwam ze eigenlijk gewoon niet met de optie alleen een verbod om drank te kopen in stand te houden, simpele goeie oplossing toch 😉 Ow ik lees pas later de andere reacties, zal de insomnia zijn 😅🤣 maar het was dus al gezegd over de optie alleen een drankverbod.. als ik daar ook echt aan moet beginnen ben ik ook wel een dagje zoet met alle gall&galls,dirk 3's en supermarkten😅
Kleinevos84 Geplaatst gisteren om 00:31 Rapport Geplaatst gisteren om 00:31 8 uur geleden zei OpperVaagheid: Sorry, ik was onduidelijk. Mijn dochter woont hier in huis. Vandaar dat ze melding hadden gemaakt. Vanwege de OD was trouwens de melding gemaakt. edit 3: Nu snap je missschien de naam OpperVaagheid xD Fijn dat die zaak gesloten is, kun je je iig helemaal focussen op je herstel 💪
OpperVaagheid Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Haha zo dan, jij leeft in de nacht of niet xD
Kleinevos84 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 14 uur geleden zei OpperVaagheid: Haha zo dan, jij leeft in de nacht of niet xD Ja klopt insomnia is mijn aller beste vriend😂 maar ik leef ook gewoon overdag als het moet vooral op werkdagen met vroege diensten dan haal ik soms wel gewoon door😅, dat is wel een nadeel van het nuchter zijn, met drank op ben ik wel zo weg, wel leuk ook is een positief puntje ervan benoemen dan alleen het komker en kwel 😂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden