Claudius Geplaatst 8 november Rapport Share Geplaatst 8 november Ik zal me hier ook even voorstellen. Ik ben Claudius en ik heb een duidelijk overgewicht. Ik eet onregelmatig en als ik eet, eet ik teveel en ik snoep vooral chocolade teveel. Ook gebruikte ik teveel suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi Claudius, Ik kom hier bijna nooit meer maar zat even te scrollen en kwam jou hier tegen. Chocolade teveel eten is zoooo herkenbaar, net als met drank voorheen kon ik ook hierbij geen maat houden, geen stukje maar een hele reep werd meteen weg gegeten, ja tot misselijk worden aan toe! Misschien toch een tipje welke mij heeft geholpen: na een stukje choco een glas water drinken dan heb je de smaak niet meer in je mond en vaak ook niet direct zin in nog een stukje, scheelt toch weer iets. Overstappen van melk naar pure scheelt ook, van puur eet je vaak niet door en ook die ga je uiteindelijk om de smaak waarderen mocht je melkchoco eten. Bij de reformwinkel verkopen ze ook wel suikervrije truffels, helaas wel iets duurder maar ook hiervan eet je niet door. Misschien heb je er iets aan, succes! Groet Shahire 🌹 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 00:03 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 00:03 Hoi @Shahire Allereerst bedank voor U reactie, chocolade koop ik sinds een week niet meer. Ik ben nu wel op zoek naar andere zoetigheid. Suikervervangers, een massa honing, hoe dit op mijn gewicht ga werken weet ik nog niet. Ik moet nog steeds regelmatig proberen te eten. Ik zie dat je niet veel meer plaatst de laatste tijd op dit forum maar ik ben alchohol verslaafd, nu iets meer als 3 maanden droog. Vriendelijke groeten Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden