Claudius Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 november Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november Jij jij kwam in mijn leven ik voelde me leven niet voor even maar voor een hele tijd simpel omdat jij jij was veel te laat besefte ik hoe jong je wel was totaal verknocht aan jou was ik reeds lang daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Goeiemorgen @Claudius en overige frummers Morgen, dinsdag en woensdag de laatste bestralingen. En morgen een punctie in een knobbel in het been. Hopelijk heeft die niets met de kanker te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Goedemorgen. Fijn, maar ook heel (veel te?) spannend de laatste bestralingen @ikkanhet. Ik hoop op goed bericht wat betreft die punctie. @Claudius. Jij ook goedemorgen met een gedicht en al. Ben je aan het drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 november Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november (bewerkt) 20 minuten geleden zei Lika: @Claudius. Jij ook goedemorgen met een gedicht en al. Ben je aan het drinken? Nee ik ben niet aan 't drinken. Ik las het deze ochtend zeer toevallig terug. "Ik weet niet of ik morgen drink, maar vandaag drink ik niet" Het is al een oud gedicht van mij. Ik schreef het in 2004 onder de naam "opgesloteninzichzelf" , ik schreef in die periode veel gedichten. Het stond op "het schrijvertje" een schrijverssite die nu al lang niet meer bestaat. Ik denk dat ik het onder de tittel "Jij Nieuwe Queen" geplaatst had. Ik kan geen nieuwe gedichten / verhalen meer schrijven. Ik schreef in de verslavingskliniek wel mijn levensverhaal, dat is een therapeutische verplichting. Waarom denk je dat ik weer drink? 3 november bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Gelukkig @Claudius! Door het gedicht. Maar gelukkig is het niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november 8 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Goedemmiddag frummers. En wéér een schitterende dag. Genieten dus weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 november Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november Vandaag al veel geprobeerd te rusten. Ik wijt dit aan mijn slecht slapen, ik voel me steeds moe, helemaal niet uitgerust. Mijn Femke vraagt veel aandacht, ze loopt net zoals ik dikwijls verloren in het appartement. Ze klaagt en jankt veel. Maar ik zou haar helemaal niet meer willen missen. Ik ben veel beter als toen dat ik me mateloos dronk. Ik denk dat ik nog iedere dag beter wordt en ik geef het niet graag toe maar ik heb dit bijna helemaal te danken aan mijn psychiater. Als zij me niet voor blok had gezet dan dronk ik nu meer als zeker nog steeds stevig. Zijn wij nu beidde de beste vriendjes? Ik denk het helemaal niet. Maar ik herken wel wat zij voor mij gedaan heeft. Fonny en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 november Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november Ik had naar de kliniek gebeld, ik wou weten of ze me daar morgen verwachten met mijn verkoudheid. Blijkbaar wel, ik had toevallig mijn begeleidster aan de lijn. Het was een lang gesprek. Blijkbaar ben ik in mijn vele mails naar haar niet alleen klagend, maar ook zeer somber en als ik haar goed begrepen heb stuurde ze mijn mails in het verleden ook door naar de psychiater. Ze zegt ook dat ik in het echt veel vrolijker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 november Rapport Share Geplaatst 3 november Mooi inzicht @Claudius. Goede dag geweest. Lang bij mijn moeder doorgebracht. Morgen weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 november Rapport Share Geplaatst 5 november Op 3-11-2024 om 11:53 zei Lika: Goedemorgen. Fijn, maar ook heel (veel te?) spannend de laatste bestralingen @ikkanhet. Ik hoop op goed bericht wat betreft die punctie. @Claudius. Jij ook goedemorgen met een gedicht en al. Ben je aan het drinken? Het is inderdaad erg veel en soms teveel. Maar nu onderweg naar Maastricht voor de een na laatste bestraling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden