Rob00 Geplaatst 26 oktober Rapport Share Geplaatst 26 oktober Hallo allen, Nu 1 week geleden ben ik gestart met antabus, uiteraard onder medische begeleiding. Zaterdag en Zondag een hoge dosering om de juiste spiegel op te bouwen. Maar ik ben zo ontzettend moe geworden en daarbij ook misselijk. Elk medicijn heeft bijwerkingen maar dit is niet te doen zo. Vanaf donderdag ben ik ermee gestopt. Overigens niet gedronken en weinig trek. Komen dergelijke bijwerkingen vaan voor? En dan zo heftig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 oktober Rapport Share Geplaatst 27 oktober Ik had er geen enkele bijwerking van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober Ik had die vermoeidheid heel erg van refusal maar van antabus veel minder. Heeft de vermoeidheid niet te maken met het stoppen van het drinken zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob00 Geplaatst 31 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober Op 29-10-2024 om 16:41 zei Zbb: Ik had die vermoeidheid heel erg van refusal maar van antabus veel minder. Heeft de vermoeidheid niet te maken met het stoppen van het drinken zelf? Ik was al een week nuchter toen ik begon met antabus mede omdat je daar 100% nuchter mee moet starten. Toen had ik geen last van vermoeidheid. Gaat nu gelukkig weer goed. Vandaag dag 17 alcoholvrij. lady jane, Zbb, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 0.0 bijwerkinen, en vrijwel niemand heeft last van bijwerkingen bij disulfiram. Dus denk dat je het ten onrechte toeschrijft daaraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden