Spring naar bijdragen

Nieuw hier


Happy1972

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik ben nieuw hier. Ik ben inmiddels 9 maanden helemaal clean van alcohol en voel me helemaal happy vandaar mijn schermnaam. Het is helemaal niet zonder slag of stoot gegaan en had al meerdere stoppogingen gedaan. Maar met behulp van goede therapie en medicijnen lukt het me nu wel. Ik hoop hier jullie ervaringen te lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @Happy1972. Wat goed, 9 maanden al! Ze zeggen wel dat je er het beste aan doet om in elk geval voor een heel jaar te gaan zodat je alle feestdagen, verjaardagen, vakanties enzovoorts een keer zonder drank hebt meegemaakt. Je bent dus al een goed eind op weg daarmee.

Heb je nog belangrijke beslismomenten gehad in die tijd? Ik herinner me dat ik na ongeveer negen maanden nog steeds af en toe zat te twijfelen, maar het werd wel steeds minder. 

Misschien vind je het leuk om met ons jaarpact mee te doen. Die staat in een aparte discussiedraad in de groep Ditjes, datjes en dagdraad. Je kunt je daar aanmelden.

bewerkt door Bob
Tekst over het jaarpact nog iets aangepast.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dit keer heb ik dat niet gehad. Bij mijn vorige stoppogingen wel. Ik wil echt niet meer drinken. Ik kan ook niet gewoon 1 drankje meer drinken want ik ben veel te bang dat ik weer voor de bijl ga. Het leven wat ik hiervoor had wil ik echt niet meer terug,  voor mijzelf niet en voor mijn omgeving niet Ik ga zeker het jaarpact opzoeken. Bedankt voor je reactie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...