Mai Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli (bewerkt) Had net een liedje gedeeld.. mijn moeder moet ook geen voetbal zien.. Echter heeft wel alles geregeld voor een kleine fietsvakantie Samen met met mijn dementerende vader En ik heb geen tv ofzo soms gelukkig maar Helaas ook geen fiets meer Trust(en) Frummelaars 10 juli bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juli Rapport Share Geplaatst 10 juli @rapiloswat een goed nieuws!! Slaap lekker @Mai. Ik ben in Belgie aangekomen. Workshop begint morgen. Nu slapen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juli Rapport Share Geplaatst 11 juli Ik ben na het begin vd tweede helft lekker gaan pitten, ik had zo'n waanzinnige slaap gekregen van dat heen en weer getik 🤣 Dan verdien je t ook niet zoals mijn vader dan zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 11 juli Rapport Share Geplaatst 11 juli 21 uur geleden zei lady jane: nou @Ayla89, Memphis is er uit, als nu Weghorst erin mag, dan wordt het weer wat. spannend is het al. Ja dat probleem loste zichzelf op. Maar verder natuurlijk heel jammer ☹️ @bumperjim: jammer want de tweede helft deden ze het een stuk beter. En overall hadden ze het wat mij betreft verdiend, maar niet gekregen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden