Spring naar bijdragen

Donderdag 20 juni 2024🌞


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Anitawest:

Goedemorgen,

Pas net uit bed, om 5 uur al wakker, nog te vroeg om op te staan. Toen weer half gedoezeld en heel depressief wakker geworden. Nog een uur in bed blijven liggen omdat ik er niet uit kon, soort van "als ik er uitga begint de dag, en die kan ik niet aan".. Nog erger lijkt het wel als met een kater depri wakker worden. Heel ontmoedigend dit...

Allereerst: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Verder wordt het echt beter. Ik had dit de eerste weken ook. En af en toe nog steeds, maar het blijft niet meer de hele dag hangen. Ik krijg ook steeds meer energie. Je moet er "even" doorheen.  

Hier gaat het slapen alleen nog niet beter en ook die online beloofde kilo's vliegen er nog niet af. Das toch jammer, want dat had ik best leuk gevonden nog even voor de vakantie. Enfin, voor de rest merk ik steeds meer positieve effecten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Ayla89:

Allereerst: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Verder wordt het echt beter. Ik had dit de eerste weken ook. En af en toe nog steeds, maar het blijft niet meer de hele dag hangen. Ik krijg ook steeds meer energie. Je moet er "even" doorheen.  

Hier gaat het slapen alleen nog niet beter en ook die online beloofde kilo's vliegen er nog niet af. Das toch jammer, want dat had ik best leuk gevonden nog even voor de vakantie. Enfin, voor de rest merk ik steeds meer positieve effecten :)

Dank @Ayla89 voor je bemoedigende woorden, dat geeft mij echt oprecht weer moed! Slapen is inderdaad ook een drama, dat zal ook zeker de  reden zijn dat ik me zo moe voel. Heb ook geen zin iets af te spreken met iemand, alles is me te veel op dit moment, maar ik zet nu door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 123, laatste dagen echt geen zin om wat in huis te doen, terwijl dat wel nodig is.. Moe en futloos, ook door spierpijn van bootcamp (meer dan 2 week niet geweest) van maandag en gisteren. Wel tussen 6 en 7 uur slaap, maar niet dat je echt uitgerust wakker wordt..

Wel elke avond gewandeld, een half uur tot een uur. Vanavond eerst een film gekeken en toen een uur gewandeld, gedoucht en nu op bed. 

Morgenavond komt me zus mij helpen in huis, gaan we samen even poetsen en opruimen ... Hoognodig.. 

Als het huis morgenavond aan kant is, voel ik me vast weer beter. 

Weltrusten allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omschakelen naar normale ritme na 3 nachtdiensten. Zo lekker droog slapen. Tot dinsdag vrij.

@Freekie fijn dat je de hulp van jouw zus toelaat! Vind dat altijd zo lastig maar heb ik ook gedaan. Mijn broertjes komen morgen helpen. Met meer gaat het sneller en meer motiverend. Fijn dat zij er voor jou is. Jouw broer wat beter contact mee? Voel mij ook futloos maar dat is beter dan een kater denk ik dan. Met alcohol was het nep energie en later moet je het bekopen. 

Kittens gaan goed. Knuffel veel met ze. Maar wat een nagels al, een halve krab op mijn neus. Scherp die nagels en Mimi ondergaat borstvoeding nog steeds. Moet wel overgaan op kattenmelk en natvoer. Ga dat morgen verder uitzoeken. De schat Mimi wordt mager en vreet zich rot aan van alles en nog wat.

Nog wqt muziek luisteren. Ben helemaal fan van Miley Flowers. Zo een inspiratie voor mij. Hield alleen van Taylor Dayne en Amy Whinehouse maar haar optreden op de grammies was geweldig en inspirerend. Plaats het op het muziekdraadje.

@Anitawest veel respect voor jou, juist hier moet je nu doorheen! zo herkenbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragdie ik heb mijn broer met vaderdag gezien en gesproken, ik zat er naast. Hij rook naar bier, kon het ook zien. Hij heeft er voor gekozen om geen contact meer met mij en mijn zus te willen.

Dus ik zoek het niet op, sowieso komt er nooit veel uit hem, wat betreft contact was ik bijna altijd diegene die de 1e stap zette. 

Ik probeer er vrede mee te hebben en hou me voor dat het een fase is die voorbij gaat. 

Me zus gaf mij de tip om smorgens even een half uur wat te doen in huis. Dat komt omdat ik aangaf dat ik smorgens genoeg energie heb, maar dan altijd aan het werk moet, terwijl ik dan juist de puf heb om wat te doen in huis. Aangezien ik toch vroeger opsta nu en ik variabele begintijden heb, heb ik de was waar ik al 4 dagen (lees 7) tegen aankijk, in een half uur weggewerkt vanochtend... 

Dus de tip werkt! Toch ook blij dat ik hulp krijg vanavond. 

Mijn zus is het type dat ontspanning vindt in het huishouden en in de tuin werken. 

Ik ben meer het type, dat zulke klusjes zo snel, in zo korte mogelijke tijd klaar maak. 

Ontspanning vind ik in andere dingen, niet thuis of rondom het huis werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...