rabi5609 Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Bedankt Karin123 voor wat je stuurde! Drie maanden is de zoon terug zelfstandig thuis op zijn appartement en heeft zich ingeschreven in het onderwijs voor volwassenen met een opleiding in de zorgsector en is reeds 3 weken bezig met een stageproject. Het ga je goed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Jammer hoe dit gegaan is. Nooit voor 1 persoon weg gaan is mijn advies ook aan mezelf. Maar ik begrijp dat je je ook welkom wilt voelen ook en juist hier. Ik wens jullie toe dat de weg naar heling van je zoon positief blijft verlopen karin123 en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 mei Rapport Share Geplaatst 11 mei Top Rabi! Altijd werk te vinden in de zorg. Het ga jullie ook goed. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden