Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hallo lieve pacters:heart:

Lieve Ekstertje, Sailor, Fleurtje, Jane:heart:

WAT LIEF DAT JULLIE ZO BEZORGD OM ME ZIJN:musicnote::present:

Maar geen zorgen, ik heb het inderdaad heel druk gehad, moest vrijdag en zaterdag werken plus de paas-rompslomp. Gisteren bij mijn ouders op bezoek geweest de hele dag, om te brunchen en zo.
Mooi weer, gezellig gehad. Zonder alcohol natuurlijk!

Dus het gaat weer goed. Nu moest ik toch snel even mijn mailtjes checken want ik had al 3 dagen geen tijd meer gehad zoiets. Dus toen las ik alle bezorgde reacties van jullie, lieverds.

Euhm even denken, het wordt dus vandaag dag 8 droog. VROLIJK PASEN TROUWENS VOOR IEDEREEN!

Samen staan we sterk en ik neem vandaag de eerste niet!
Sailor: je gaat echt kei-goed!!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joho ze is er weer! we gaan gewoon weer verder!
Jeempie wat ben ik depressief,tis maar goed dat ik refusal achter de hand heb,want anders?
Morgen maar eens een babbeltje met mijn psy. houden,dit gaat niet vanzelf over ben ik bang,maar gelukkig sta ik droog,want van drank wordt het nog vèèl erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve pacters:heart:

Sailor, ga naar de psych voor een gesprek, je moet hieruit komen. Wel goed dat je de Refusal hebt anders is het inderdaad nog erger. Maar je kunt het! Samen staan we sterk en we gaan gewoon weer verder. Kom op; ik hélp je!

Dag 9 droog, dat gaat lukken!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen dat we ons nergens zorgen om hoefden te maken Tobbertje;)

Sailor:
Sterkte! Goed dat je je Refusal blijft slikken. Zeker nu je je depressief voelt. Misschien inderdaad maar even overleggen met je therapeut. Zelf schoot mijn stemming ook zienderogen naar beneden toen ik was gestopt met drinken, gelukkig gaat dit nu veel beter. Misschien heeft het bij jou ook daar mee te maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
sailor

niet te geloven,maak je een afspraak,komt de taxi niet opdagen!!!!! nu moet ik weer drie weken wachten!


tegen die tijd is mijn bui al weer over! (hoop ik)


maar goed we houden het droog hè tobbertje?!




huh??
wat gemist denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou als het erg uit de hand loopt kan ik altijd wel terecht hoor,voorlopig red ik het met kalmerende middelen,niet helemaal je van het,maar beter dan de drank waar ik vroeger altijd in weg vluchtte!

Vandaag wordt dag,ff spieken, nee maar 56 alweer! en ik mis het geen moment,zalig!! hou maar eens op met dagen tellen,want dan ben je er zo mee bezig vind ik.

Tobbertje ook alweer aan dag 11 bezig,we gaan goed!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh Sailor... ik ben vreselijk uitgegleden... al een week gaat het slecht. Wil elke dag weer de draad oppakken maar ik ben de grip (hopelijk maar) even kwijt... Problemen in de familiesfeer, maar dat is nog geen excuus...

Ik schaam me ook diep dat ik niet eerder melding heb gemaakt van mijn terugval...
Van de ene kant wil ik het niet onder ogen zien maar van de andere kant weet ik dat ik mezelf vreselijk voor de gek houd.

Dus ik ga het weer droog proberen, morgen. Vanmiddag heb ik helaas al een glas wijn gedronken.
Maar één, maar dat is toch weer teveel! Morgen is het moederdag en ik ben de BOB dus dat komt wel goed. Ik neem mijn eigen frisdrank mee.

Sorry dat ik zolang niks heb laten horen...:$

Dus wéér opnieuw beginnen...

Jij bent een kanjer in ieder geval! RESPECT!

Liefs, Tobbertje...:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera,ze is er weer,en we gaan er gewoon weer voor,het blijft vallen en opstaan helaas,weet er alles van!
enne niks te schamen hè? gebeurd is gebeurd,ben allang blij dat je de draad weer oppakt,dat is op zich al een hele prestatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve pacters:present:

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden... schamen heeft inderdaad geen zin; de draad oppakken des te meer!

En dat is gisteren gelukt en vandaag gaat dat ook lukken.
Heb een hele grote pot lekkere thee op en ik had nog een grote doos Leonidas bonbons gekregen:D
Da's ook niet goed maar al ik er 2 eet dan valt het nog mee toch?

Sailor, je bent echt een lieverd om me zo te blijven steunen, en jij gaat echt zo geweldig goed!!
En Ekstertje en Fruitvlieg ook natuurlijk.

Altijd fijn om te weten dat je geen totale loser bent, en dat iedereen hier met vallen en opstaan zich hier doorheen probeert te slaan, en dat de meesten dat ook echt lukt.
Dat wil ik ook..

Dag 2 droog dan maar weer... we zullen doorgaan!

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Tobbertje

Hallo lieve pacters:present:




Bedankt voor jullie bemoedigende woorden... schamen heeft inderdaad geen zin; de draad oppakken des te meer!




En dat is gisteren gelukt en vandaag gaat dat ook lukken.


Heb een hele grote pot lekkere thee op en ik had nog een grote doos Leonidas bonbons gekregen:D


Da's ook niet goed maar al ik er 2 eet dan valt het nog mee toch?




Sailor, je bent echt een lieverd om me zo te blijven steunen, en jij gaat echt zo geweldig goed!!


En Ekstertje en Fruitvlieg ook natuurlijk.




Altijd fijn om te weten dat je geen totale loser bent, en dat iedereen hier met vallen en opstaan zich hier doorheen probeert te slaan, en dat de meesten dat ook echt lukt.


Dat wil ik ook..




Dag 2 droog dan maar weer... we zullen doorgaan!




Liefs, Tobbertje:present:



Als je van alcohol af wil en je kent eens een tegenslag maar je pikt de draad terug op ben je absoluut geen loser. Integendeel, daar wordt je sterker van!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...