Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Blondie en Madelieverdje.

Krijg je bezoek meis. Wat heerlijk. Gaan jullie nog iets leuks doen? Blijft ze eten bij moeders? Geniet maar lekker meid. Weet je dochter dat je gestopt bent? Want ik noem het maar zo. Wat zal ze trots zijn op je.:present: Hopelijk ben je dat ook op jezelf want het gaat zo goed.

Blondie moe en dan werken? Dat zal doorbijten zijn. Hoe komt het dat je zo moe bent? Nou ja het weekend staat voor de deur lieverd, dan kun je lekker uitrusten. Een :heart: speciaal voor een kanjer hoor, je hebt het verdiend.;)

En voor Borrie vandaag dag 27. Meid ook jij doet het goed. Geweldig. Moeders is trots op jullie hoor.:)

En Dees dag 22? Mijn dag kan niet meer kapot.

Wil al heeeeeeel lang.
Als je dat eens op zou tellen dan moeten jullie eens kijken wat jullie samen bereikt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die Bol hè, die prijst jullie de hemel in!
Ze heeft zelf ook een vet compliment verdiend :musicnote: Doet het ook al heel lang super!!

Hoe zou Harry gaan?
Van sommigen hoor je niks meer. Jammer wel.
Ik doe kalm aan. Meer zit er nog niet in.
Wens jullie welterusten!! En klasse hoor! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeder bolletje, uw zoontje zit nu aan 43 dagen :D

Dit had ik nooit durven dromen 43 dagen geleden.
Ik mag echt zeggen dat dit in hoofdzaak door dit forum/zijn leden/pacters is kunnen gebeuren.

Het gebeurt dat ik wel eens zin krijg, maar eigenlijk valt het best allemaal wel mee. Mijn zwakke momenten zijn daar te komen waar ik al jaren kom, en de drank er ongevraagd al klaarstaat. Ben er steeds in kunnen ontwijken, maar voel dat ALS er ooiit een breekpunt komt, het zo zal gebeuren !!
Niet aan denken nu, vandaag drink ik weer niet.

Vanavond ga ik met T naar Casablanca, een muziekevenement in Hemiksem. Vlakbij, veel drank aanwezig, maar absoluut geen drang om te drinken. Nu niet en straks ook niet !!
Ik ben nu weeral een beredrukke wacht aan het doen, straks weinig slaap (weet dat nu al), en dan me amuseren zonder drank. I'm learning, still learning ;)

Het gaat jullie goed pacters, ben blij om bij jullie te horen B)

Gaan we verder ??? (in koor nu ....................................)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kanjers van me.
Vandaag en morgen twee droge dagen hé? Moeders gaat op stap, maar ik vertrouw m'n kids volkomen. Ze zijn zo sterk, dat moet lukken. Een dochter heeft in de bak gezeten. Lachen zeg. Heb ik ze zo netjes opgevoed doet
ze dat. Ik heb het verzwegen dat ik daar ook wel eens gezeten heb maar ja, ik vind het toch wel stoer hoor.:P
Will houd je haaks hé lieverd. Ik ben zo trosts als ik maar kan zijn op je. En natuurlijk op de rest ook hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 28 plakken we er ook maar aan vast hier :D

Moeders maak je geen zorgen, Wij gaan top !!!
Een hele grote knuffel voor wat ook moeders inmiddels heeft bereikt !!!
Mag inderdaad ook wel eens gezegd worden
Thnx Cathy door erop te wijzen dat we een hele wijze moeder hier hebben die ons kracht geeft en ons ten aller tijden steunt...

:heart::present::sun: Voor moeder Bolletje !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, ik sta nog heel erg aan het begin. 13 dagen niet gedronken, ik was apetrots op mijzelf. En toen....gisteren en vandaag was het mis, toch gedronken en ik voel me er helemaal niet prettig bij, enorme koppijn en het was eigenlijk niet eens lekker. Morgen begin ik weer, met niet drinken, ik wil niet meer geleefd worden door de drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mama :present::heart:

Zondagochtend 7.26 en fris voor de pc. Ondanks het restaurantbezoek met onze vrienden en dus dat muziekfestival, toch weer hier ff melden dat ik heel fris de zondagochtend beleef. Het festival trouwens ook.

Mijne maat kan het allemaal zo goed nog wel niet plaatsen, want hij heeft me de oren van de kop gevraagd over de antabus en het niet drinken etc etc, . Ik heb er dan maar veel humor tegengegooid en wat zelfspot :D
Al bij al vond hij het knap, ongelooflijk, maar knap. Hij is ook een echte wijnliefhebber/kenner en in het verleden heb ik de eer gehad om enkele super topwijnen met hem te mogen delen (Petrus '73 e.d.) om maar een idee te geven. Maar hij kan drinken, ik niet, hij kan stoppen, ik niet. Case closed !

Saartje, kop op meisje, mij is het ook zo dikwijls niet gelukt en mijn bek op gegaan. Blijven opnieuw aan het knopje wriemelen, tot je ineens de juiste stand hebt gevonden. Geloof me 13 dagen is echt niet niets hoor !!
Vanaf vandaag terug dag 1 en je zal zien hoe prettig het nog wordt.

Komaan mede-pacters, we blijven gaan of beginnen vandaag zoals Saar.

Cath, Jane, blondje, madeliefje, borretje.......euh iedereen hier natuurlijk :heart:

PS dag 44 (hihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tort, :heart:

Ik vind het geweldig dat je er zo over denkt. Laat een slippertje, een slippertje blijven, niets meer, niets minder.
Ik hoop dat je dat "ding" een beetje kan plaatsen en verwerken, wat het ook is. Hier kan je ook altijd schrijven of zelfs pb'en indien nodig.
Ik voel dat het forum aan zijn "betere" periode toe is. Ik lees dit bijna met elk topic dat hier wordt geplaatst de laatste dagen. Een ware revival !!

Niwi, Jane :heart: jullie brengen warmte in mijn hart (klinkt dat melig ? ) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 29 is hier een feit...

Schrijf op het moment wat minder op het forum, maar lees en leer wel van iedereen...
Haal eruit wat er voor mij waarde heeft, maar op het moment is hier even de behoefte om nu aan mijzelf te denken en me niet teveel te mengen in andermans zorgen en problemen...

Klinkt misschien egoistisch, maar hoop dat jullie dat niet zo opvatten...

Volg jullie vorderingen op de voet, met soms een glimlach en soms een traan...

Iedereen nog een fijne zondag en hou vol, streef na wat je doel is of dat nu stoppen of minderen is...

Veel liefs Blondie:sun:

Tort : Je klinkt echt supersterk en gemotiveerd, ondanks ...
4 maanden, dat verdient een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie je gebruikt het forum
exact op de goeie manier
halen wat je kunt gebruiken
is nooit misbruiken
en brengen wat je hebt te brengen
wordt ontvangen en gedeeld
door hen die het kunnen gebruiken.

Tort, je slippertjes kun je jezelf vergeven
en mild je 4 maanden aanhouden
trots sterkte je
jezelf afbranden vernietigt je
je bent en blijft een lekker hapje:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee...
Weer eens een berichtje van mij.........
jammer maar eens een negatief berichtje van mij.
Bijna 3 weken droog en nu vandaag gaat t fout.
Partner komt na een week berg beklimmen thuis,geheel happy.
Maar de onrust neemt de overhand.
Pfffff.........
wat als hij thuis is enne de rest.
Maar ja ben blij dat hij er weer is.
Streng regiem(drinken,sociale controle)
maak me teveel zorgen en haal me te veel in mijn hoofd maar ja.
de eerste 2 zijn toch genomen.
Voel me er niet fijn bij maar ff een tukkie en om 19.00 uur hoop ik mijn lief weer in de armen te sluiten..
kids blij ma blij enne hoop weer de draad op te pakken.
voor de de rest go on.
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...