lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Blondie, angst om je kinderen kwijt te rakenhoe pijnlijk bekendMeid wees lief voor jezelf en huilgeld is niksje kinderen zijn allesEer ze door jezelf trouw te blijven'niet drinken, dat doe je ook niet lees ik, fijn.even nog zinnetje van Wing:onderschat niet de kracht van het lijdenals het uiteindelijk in al zijn facettenwordt geaccepteerd. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Thnx Jane, ga nu effe janken.......... Lucht op !!!En geen drank in huis, dus veilig... en ga zeker niet meer weg met die wallen onder mn oogjes en een vriend die nu boos op me is dat ik de hele dag achter die lap zit...Heb jullie nu effe nodig... Hij bekijkt het maar met zn eigen verslaving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 blondie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Thnx Desi, kan alle liefde gebruiken...Voel me nu zo kl...Ook nu mn vriend mij volledig laat...Vind het maar niks dat ik nu de hele tijd op de lap zit...Jammer voor hem... Heb het nu effe nodig om mn 13e dag door te komen...Geluksdag zei ik toch ? Right !!!Maar ga het klaren !!! En jij ook toch ? dag 8... Super !!! En wat fijn die AA he !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Blondie.... Kom even hier om je een hart onder de riem te steken. Zoals je zelf al wel gelezen zult hebben was het echt niet de bedoeling je reactie over het hoofd te zien. Je hebt in ieder geval een reactie geplaatst die de discussie over de zin(loosheid) van de dagjesdraad onderstreept.Als ik het goed begrijp drinkt jouw vriend nog steeds en ben jij gestopt? Voor de eerste keer? Sorry als ik niet alles teruglees, maar het zijn inmiddels 39 pagina's en schipper een beetje tussen de verschillende threads.Hoe oud ben je? Woon je samen met hem? Er spreekt een enorme kracht uit je reacties: je doet het gewoon! Ook al drinkt je partner en laat hij je zitten. Dat bewonder ik enorm, want zelf heb ik die kracht (nog) helemaal niet. Ik hoef nog niet eens een tegenslag te hebben om alweer naar de alcohol te grijpen.Ook dat je in de dagjesdraad aangeeft dat er over je heen is gelezen getuigt van kracht. Ik heb dan ook alle hoop dat het je lukt de alcohol te laten staan.Ik ben jaloers op je:present:Ben ook benieuwd of je trots bent op jezelf. Want dat zou je moeten zijn mijns inziens..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Lieve Blondie, Ik kom maar ff hier kijken. Wat moet jij je rot en eenzaam voelen nu lieverd, en wat knap dat je die gremlins weg mept. Je wordt hoelanger hoe sterker meis.Een hele dikke pakkerd voor een grote kanjer.En Dees dag 8 al. Ja heerlijk dat het nu zo goed gaat hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja Bol voelt goed en P. zei net nog dat hij zo blij met me is. Dat is het grootste voordeel van niet drinken. Anderen niet verdrietig maken! Hoop alles eens goed te kunnen maken wat er gebeurd is.Ben heel erg blij dat mijn P. zo hulpvaardig is en begrijpt wat Gremlins zijn. Hij helpt slaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dees, ik denk doordat je nu niet meer drinkt, je al een hele hoop goed maakt. Het feit alleen al dat je voelt dat P. blij is, geeft zo'n positieve duw de goede richting in. Het zijn weer eerlijke gevoelens die je voelt. Ik denk dat, als dadelijk de harmonie terug is, jullie kunnen genieten van elkaar.Ik vind het, na die moeilijke tijd die je nu achter de rug hebt, zo ontzettend knap dat je al 8 dagen alcoholvrij bent.Ik geniet met je mee lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dank je Bol voor je warme woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Desi... P. is je partner neem ik aan? Wat heerlijk dat hij je (indirect) zo bijstaat in het niet-drinken! Dat is dus helaas niet bij iedereen zo (@Blondie:( ).Geniet ervan Desi:). En een flink *schouderklopje* voor je dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Blondie hoe gaat tie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Blondie, dit lijkt mij zo vreselijk moeilijk en wat goed dat je ondanks dat niet naar de A. grijpt, respect daarvoor!Jane, ik zou de fles juist pontificaal (schrijf je dat goed zo?) ergens neerzetten als souvenier dat je dochter zelfs was vergeten dat je het niet kunt drinken, zo goed ga je kennelijk. Misschien kun je er dan zelfs met trots naar kijken ipv als trigger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tort. hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je het een beetje naar je zin gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hij staat al uren op een ereplaats Tortillaen dat is goed. Ik ben alleen bang dat ik in een boze of depri buim open maak. Maar ik kan lang vóór die tijd, m voorzichtig openmaken,de inhoud vervangen en de dop er weer op zetten.Dan zal het voor mij een veilig symbool zijn, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hihi Jane, da's wel heel slim bedacht, ja!En hoe is het met jou bol, dat gaat helemaal goed geloof ik hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Maar Jane jij staat toch al een hele tijd droog? Is die angst nog steeds zo sterk aanwezig als je depressief bent ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ff uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja Tort. ik denk niet dat het zo te maken heeft met mannen maar wel met het feit dat een niet alci. niet in de gaten heeft wat een wel alci. zijn, betekent. Mensen kunnen zich niet verplaatsen in iemand die verslaafd is.Maar blijf sterk hé meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: het feit dat een niet alci. niet in de gaten heeft wat een wel alci. zijn, betekend Amen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Zo mensen nog een fijne avond.Sterk blijven diegene die het moeilijk hebben/krijgen.Doe niet wat ik ook niet zou doen:DVoor straks truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb effe een goed gesprek gehad met mn vriend...Begrijpt het nog steeds niet maar dat kan ik ook eigenlijk niet verwachten van iemand die geen alci is...Nog steeds vrijdag de 13e dag , maar kom mijn dag wel weer door droog welteverstaan...Al is het dan nog steeds jankend...Maar goed accepteer dat dan maar voor nu... morgen hoop ik weer een positieve dag !!!Thnx voor allle steun hier, heeft me er wel doorheen geholpen, al heb ik dan niet echt de puf gehad om op iedereen te reageren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Blondie: laat de moed niet zakken hè?!!Je gaat goed; je gaat waar je voor staat. En je wordt steeds sterker!Hoewel er soms in discussies ook iets gezegd wordt over deze draad denk ik dat het een erg goede zet geweest is toen. Er zijn er een paar die hier véél uithalen.Go on!Hoe is Madelief nu dan?Teveel?Bor?Igor?Ik was met oudjaar droog.Een verjaardag was kennelijk nog een brug te ver............xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Goedemorgen,Na 2 dagen kom ik weer eens hier kijken.Ik ben behoorlijk ziek geweest maar nu weer aan de beterende hand.Alles lijkt nu een beetje mee te werken; de pijn is weg, de warmte is weg, de gremlins zijn even niet geweest en als ze komen sla ik ze weg en het ongeloof in mezelf is ook weg: ik vetrouw erop dat ik het ook ga kunnen.Ik heb wel alles teruggelezen en tjeetje, wat gaat iedereen goed, we kunnen met recht zeggen dat we een sterk team zijn.Voor Blondie: ongelooflijk wat jij moet meemaken maar wat een kracht om toch door te zetten. Goed van je om hier te komen en meteen een GROOT compliment voor eenieder die je zo hebben bijgestaan: het pact-draadje werkt dus.Iedereen: sterkte voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden