Spring naar bijdragen

Pact...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,8k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dag Bol,

Ja, ik ben naar de h.a. geweest; ik heb een nierbekkenontsteking en heb een kuur. Het gaat langzaamaan wat beter en nu te temperatuur wat daalt zal ik me ook wat gelukkiger gaan voelen want dat kun je er niet bij gebruiken......

Bol, vraagje: ben jij een duizendpoot???

Je bent altijd zo actief op het forum, bent iedereen tot steun, metselt/graaft,kruit (van kruien) etc.,je bent mantelzorger, werkt op de dierenambulance en waarschijnlijk vergeet ik nog wel iets.
Afijn, ik lees je altijd graag, soms serieus dan weer een kwinkslag maar zorg intussen aub wel goed voor jezelf Bol.

Pluk de koele dag en veel liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor lieve Geert, ik zorg goed voor mezelf. Ik probeer heel goed naar mijn lichaam te luisteren (dat lukt nog niet altijd) maar als ben je nog zo oud, je bent nooit te oud om te leren:)
Dat schijnt erg veel pijn te doen hé meis? Nierbekkenontsteking? Ja en bij bijna alle ontstekingen heb je ook koorts. Heeft de arts gezegd hoelang dat ongeveer kan gaan duren?
En heb je nu ook hulp voor b.v. de boodschappen?
En blijf volhouden hé meis. Kom vanmiddag maar weer ff naar de huiskamer als je het erg moeilijk krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen pactvrouwtjes
en -mannen!
Geertje de zin in A gaat over hoor
en wordt steeds minder naarmate jij laat
zien wie er de baas is, en voorlopig sta jij op voorsprong!
Houden zo dus.
en beterschap, misschien helpt je lichaam je wel mee, al is het niet leuk,
als je weer gezond bent is de rotzooi voorlopig wel weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Medepacters,

Vandaag dag 12 voor mij en vanavond weer naar de AA...
Kijk ernaar uit !!!
Echt de beste stap die ik ooit heb gezet...

Zo te lezen gaan de anderen ook goed...

Madelief : Vandaag de wekker op 4 uur toch ? En vergeet gisteren even, vandaag weer een nieuwe dag en je gaat er voor !!!
:heart:

Geertje : Wat vervelend zeg die nierbekkenontsteking... Heb het ook een keer gehad en dacht dat ik doodging, doet verschrikkelijk veel pijn dat weet ik nog heel goed !!!
Geluk bij een ongeluk blijf je ws doordat je je zo rot voelt ADB !!! Maar leuk is anders...
Beterschap !!!:sun:

Tortilla: Dag 5 alweer, goed hoor... :present:

Dingetje : Van harte welkom !!! Hoop dat je op de moeilijke momenten de steun van op de dagdraad of hier opzoekt... We zijn er voor je !!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tortilla en wie het nodug heeft:
je lichaam moet idd hard werken om te ontgiften,
in Zuid Amerikaanse landen drinken ze om 16 u dagelijks yerba maté
om door die middagdip te komen.
Ik drink het ook al jaren, vroeger om over de kater heen te komen
binnen een uur, nu bij vlagen als ik me minder energiek voel.
Goggle het maar eens om te lezen of het aanspreekt. Het wordt ook aangeprezen als afslankmiddel, maar daar merk ik geen resultaat van, kan voor ieder anders zijn denk ik.
Voor mensen uit de Randstad, het is in Scheveningen te koop in een Argentijns restaurant.
Misschien hebben in andere steden die restaurant het ook, Argentijnen drinken het zelf ook veel, en vinden het schitterend het aan Hollanders te verkopen. Via internet bestellen kan ook, maar zal wel duurder zijn. Het is een rituele drank, die gek genoeg weinig bekend is hier. Ik doe er wel eens een zakje zoethoutthee bij om de smaak wat op te peppen. Hoop dat iemand er wat aan heeft:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heey...
Jane: dank je wel voor de tip..
Heb gelijk gegoogle en het is online te koop.
Dus gelijk 2 doosjes besteld.
Blondie:fijn dat je met zoveel plezier naar de aa gaat.
Ik zelf bezoek de AA ook,en ik heb er heel veel aan.
Tevens heb ik de mede lotgenoten verteld over dit forum.
Zo ben ik ook hier terecht gekomen na een tip van iemand anders.
Ik ben nu bezig met dag 6 en het gaat goed.
Er was gisteren hier bier(bezoek en partner)maar ik heb geen druppel gehad en kon het ook goed hebben.
Op naar morgen.
En voor de rest de luitjes zet hem op we komen er wel,al is het af en toe met een kronkel.
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Will ik heb hem vanochtend gelijk bij de koffie gepakt, maar bedankt voor je herinnering kerel.

Dees maar je hebt ze ook dik en dubbel verdiend meid. Na de vreselijke strijd die je hebt geleverd is er eindelijk toch een beetje licht aan de horizon.
Zat me net te bedenken, ik zal straks ook eens aan Suus vragen of dat ook niet iets voor haar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...