bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Maarre... even een belangrijker onderwerp. Wat eten we vanavond. Ik ga de barbecue uit het vet halen. Het is schandalig mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 april Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 6 minuten geleden zei bumperjim: Maarre... even een belangrijker onderwerp. Wat eten we vanavond. Ik ga de barbecue uit het vet halen. Het is schandalig mooi weer. Ik moet vermageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Dan kan je toch nog wel eten? Misschien minder, minder calorierijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 10 minuten geleden zei bumperjim: Maarre... even een belangrijker onderwerp. Wat eten we vanavond. Ik ga de barbecue uit het vet halen. Het is schandalig mooi weer. Koud hier 10 graden en veel wind onze maaltijd wordt salade caprese vooraf , dan kippenpoten uit de airfryer met patat en Hollandse ketchup Heinz en mayonaise van hellman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 3 uur geleden zei Dune: vind jouw opmerkingen naar mij en zelfs naar andere toe niet prettig. @Dune, ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 uur geleden zei herman0167: Die Roberto praat er leuk overheen als hij aangesproken wordt. Ach @herman0167, was jij niet degene die ... hoe zit het ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 35 minuten geleden zei bumperjim: Maarre... even een belangrijker onderwerp. Wat eten we vanavond. @bumperjim, de kernvraag is niet wat we eten, maar of we eten vanavond? 14 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 april Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 27 minuten geleden zei bumperjim: Dan kan je toch nog wel eten? Misschien minder, minder calorierijk? Ik zou drie maaltijden per dag moeten eten, mooi verdeeld. Maar ik heb deze morgend voor vier uur al gegeten. Om 10:45 wat soep. Daarna mijn overshot van mosselen, met friet. Maar wat uur dat was weet ik niet meer. Ik zou regelmatig dieet moeten eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Beste allemaal, Iemand hier die mij een pb-tje stuurt met de vraag of ik prive contact heb met een ander forumlid vind ik grensoverschrijdend gedrag. Hier ben ik echt niet van gediend. 14 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april @Dune Wat ik echt jammer vind is dat je niet eerder jouw gedachtegang hier plaatste. Dat zou al een keerpunt zijn geweest. Jac en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) . 14 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 minuut geleden zei Roberto: @Toos, wat bedoel jij hiermee? Jij hebt mij nog nooit een pb-tje gestuurd. Joh...spoor je wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 54 minuten geleden zei Claudius: Daarna mijn overshot van mosselen, met friet. Maar wat uur dat was weet ik niet meer. Ja @Claudius, dat heb ik inmiddels ook al begrepen. Mijn buurman is een moeilijke eter. Hij lust alleen stampot andijvie. Wat er overblijft legt hij terug in zijn koelkast. Voor de volgende dag, of volgende week, of volgende maand. 14 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ik heb het toch niet tegen jou? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 uur geleden zei Jac: Koud hier 10 graden en veel wind onze maaltijd wordt salade caprese vooraf , dan kippenpoten uit de airfryer met patat en Hollandse ketchup Heinz en mayonaise van hellman Niks mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 9 minuten geleden zei Toos: @Dune Wat ik echt jammer vind is dat je niet eerder jouw gedachtegang hier plaatste. Dat zou al een keerpunt zijn geweest. Dat is zeker zo. Ik neem mij ook altijd voor tijdig aan de bel te trekken. En heb dat ook al vele malen beloofd. Keurige terugvalpreventieplannen gemaakt. Maar als het plan om te gaan drinken zich aandient moet je er wel bliksemsnel bij zijn. Want als dat voornemen eenmaal in de kop zit krijg ik het er niet meer uit. Dan verdwijnen al die prachtige plannen, voornemens en beloften hopsakee in de prullenbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april betweter met je liters en of pakken wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Wat ik denk, maar ik zit niet in @Dune's hoofd, is dat de vermelding wijnsaus een trigger was om wijn te gaan halen/drinken. In dat geval zou je dat soort dingen dwz kant en klaar gerechten met alcoholsausje niet in huis moeten halen, gewoon vanwege de associaties die je kan krijgen. 14 april bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 2 minuten geleden zei Roberto: Mijn buurman is een moeilijke eter. Hij lust alleen stampot andijvie. Wel een heel overzichtelijke eter. Heeft ook voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Relax Toos 🙂 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april o en intussen van alles weggehaald. leuk dit ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Hij had zich verlezen in een naam denk ik Toos, meer niet. Nix aan de handa. Gewoon doorlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Laat maar joh het gaat al steeds om hem, don't feed the troll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 minuut geleden zei Oskar: Relax Toos 🙂 Zekers. Ik kan niet tegen onrecht en oneerlijkheid. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 7 minuten geleden zei bumperjim: Niks mis mee Dat dacht ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden