bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) @Toos Het universum zit er vol mee 14 april bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 15 minuten geleden zei Roberto: . Met deze post kan ik wel leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Oja, ik moet mijn avondeten nog doorgeven. Voor de meeschrijvers thuis: wraps met kip en groenten. Kinderen zijn er dol op. Zelf je pannenkoekje bouwen. Olé. bumperjim en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Prima! Ik heb twee stukken rundvlees liggen ontdooien op de vensterbank. Nou moet er nog wat bij. De Stier ligt er op de bank niet bij alsof zij het gaat regelen vanavond. Even creëren nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 2 uur geleden zei bumperjim: Dat was een gozer met ballen. Over dit soort opmerkingen val ik al sinds mijn kindertijd. Wil je hiermee stoppen? @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 4 uur geleden zei Dune: amen @bumperjim Is dit eerlijk of hypocriet @Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april kip paniki, zilvervliesrijst en aubergine/courgette/ui/prei mix, gebakken uitjes erover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 1 uur geleden zei Jac: Hollandse ketchup Heinz Getver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 2 uur geleden zei Mai: Ik weet niet vind de sfeer er niet fijner op worden @Mai, voor mij geldt het tegenover gestelde. Na maandenlang koffiegeleuter vind er eindelijk eens interactie op dit forum plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Ja Zo kun je het natuurlijk ook bekijken hahaha… (voelt zich “dom”) Wilde net iets anders schrijven Dient tot niets Het is precies zoals het is 14 april bewerkt door Mai Toevoeging Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Ik ken jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Jajaja Ik heb meteen even een kooktip. Gratis kooktip van bumperjim. BJ kan nauwelijks koken dus iedereen kan dit nadoen. Het gaat om courgettes. Courgettes een in de winkel fris uitziende prettig in de hand liggende groente, die echter eenmaal in de koelkast tot niets inspireert en uiteindelijk in je bord verdraaid weinig emotie teweegbrengt. Bij mij iig. Totdat je de kleine lichtgroene bolognese courgettes probeert. Ik hoop dat jullie die daar ook hebben. Wat je hiermee doet: even het kontje eraf snijden en dan gewoon raspen alsof het een wortel was, direkt presenteren op een soepbord. Het geheel modelleren tot een elegante salade. Nu nog opleuken met je favoriete dressing. Ideaal bij de bbq. Het idee is van de Stier dus approved en gagarandeerd. 14 april bewerkt door bumperjim Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 20 minuten geleden zei Roberto: Na maandenlang koffiegeleuter vind er eindelijk eens interactie op dit forum plaats. Valt het om beurten opnoemen van iets dat je ergert aan de ander nog in de categorie interactie? 14 april bewerkt door Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Middenin de rollercoaster Stevenen we af op een nieuw avontuur Blijf in het oog van de storm of juist niet Die vliegdromen mis ik wel Alles wordt nieuw Na chaos&disorder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Eerlijk Ik erger me niet eens mijn hoofd zei dat ik gek word of compleet in de war Dat is helemaal niet zo En anders maar wel gni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Het klaart de lucht Laat maar “on-weren” Begin juist weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april beste Mai waarschijnlijk heel diepzinnig allemaal maar ik snap geen woord van je allemaal schrijft Dune en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) 12 minuten geleden zei Mai: Middenin de rollercoaster Stevenen we af op een nieuw avontuur Blijf in het oog van de storm of juist niet Die vliegdromen mis ik wel Alles wordt nieuw Na chaos&disorder 8 minuten geleden zei Mai: Eerlijk Ik erger me niet eens mijn hoofd zei dat ik gek word of compleet in de war Dat is helemaal niet zo En anders maar wel gni 5 minuten geleden zei Mai: Het klaart de lucht Laat maar “on-weren” Begin juist weer te zien Denk daar maar eens over na 14 april bewerkt door Jac bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Herman dankjewel Dat heb ik de afgelopen jaren veel gedaan Nu weer andersom Linksom nu Ik zou het je willen uitleggen Echter, weet even niet hoe Ik voel die sprank weer en hoef niet meer bang te zijn Dat is goed nieuws! 14 april bewerkt door Mai Adam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 8 minuten geleden zei herman0167: beste Mai waarschijnlijk heel diepzinnig allemaal maar ik snap geen woord van je allemaal schrijft Dat geeft nix Is niet diepzinnig Het wordt juist weer lichter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Graag gedaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april 2 minuten geleden zei Mai: Herman dankjewel Dat heb ik de afgelopen jaren veel gedaan Nu weer andersom Linksom nu Ik zou het je willen uitleggen Echter, weet even niet hoe Ik voel die sprank weer en hoef niet meer bang te zijn Dat is goed nieuws! Zeker weten, mooi gesproken chapeau herman0167 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april @Mai, je weet dat je op ADB zit en niet op LSDDB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Ja, ik weet precies waar ik zit 14 april bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april is goed @Mai just checking, als jij het maar weet is het belangrijkste, het is namelijk nooit verkeerd om precies te weten waar je zit zodat je niet twijfelen hoeft waar je je bevindt want dat zou dan weer minder goed zijn niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden