Spring naar bijdragen

Nieuw hier


April04

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Jac:

Goedemorgen April

 

Hoe gaat het met je

jac

Hai Jac

Het gaat niet lekker. Erg onrustig en koude rillingen. Dan weer warm. Doorzetten. Hoe gaat met jou? Dank voor je berichtje doet me goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey April, je lijf is aan het detoxen, allemaal stappen in de goede richting! Is er iemand die een beetje een oogje in het zeil kan houden of een kopje thee voor je kan zetten? Of gewoon lief voor je is in deze moeilijke dagen? Anders schrijf hier van je af hoor, je doet het goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nienes:

Hey April, je lijf is aan het detoxen, allemaal stappen in de goede richting! Is er iemand die een beetje een oogje in het zeil kan houden of een kopje thee voor je kan zetten? Of gewoon lief voor je is in deze moeilijke dagen? Anders schrijf hier van je af hoor, je doet het goed!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nienes:

Ach wat rot voor je. Maar dan was het gewoon ook keihard nodig en doe je het juiste. Doorademen en afleiding zoeken. Het blijft niet zo en het wordt beter. Heel veel sterkte :rose:

Absoluut. Mijn lijf protesteert maar ik wil niet meer terugvallen. Hoe ervaarde jij de detox week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei muislost79:

Dag allemaal,

Ik heb ook vandaag voor de zoveelste keer besloten om te stoppen met drinken. Ik heb me de afgelopen dagen zeer zeer slecht gedragen. Geraken jullie momenteel nog aan refusal of antabuse? Ik wil het ook graag proberen.  Ik kan onvoldoende op mezelf rekenen. En mijn partner en mijn kinderen dus ook niet op mij. Ik ben er ziek van.

Ik gebruik Refusal en op recept goed te bestellen. Echt het zal je helpen. Wel onder toezicht innemen. Je loopt dan niet meer te strijden met jezelf. Ga ervoor he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@April04 als je even googlet; yerba maté is een (niet zo lekkere) maling van een Zuid Am. wortel, die helpt je om te detoxen, en geeft meteen energie. 
Je kunt m niet overal kopen, dus desnoods online. Er zijn tegenwoordig zakjes in, maar los dan doe je met 500gr wel een jaar. goed laten trekken en zeven.
sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

@April04 als je even googlet; yerba maté is een (niet zo lekkere) maling van een Zuid Am. wortel, die helpt je om te detoxen, en geeft meteen energie. 
Je kunt m niet overal kopen, dus desnoods online. Er zijn tegenwoordig zakjes in, maar los dan doe je met 500gr wel een jaar. goed laten trekken en zeven.
sterkte!

Oke ik ga er gelijk naar kijken en bestellen. Alles wat me kan helpen wil ik wel....oeffff 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei April04:

Hai Jac

Het gaat niet lekker. Erg onrustig en koude rillingen. Dan weer warm. Doorzetten. Hoe gaat met jou? Dank voor je berichtje doet me goed

Hoi April

Graag gedaan bijna op hetzelfde moment aangemeld op het forum allebei in onze eerste week schept toch min of meer een verbinding, met mij gaat het wel ok ik was een beetje duf en rillerig maar zeker 2x beter dan een gemiddelde kater, dan had ik nu nog liggen te stinken in me bed en als ik het vandaag droog hou en dat gaat lukken ben ik een week sober:D

Volgens mij vandaag jouw vierde dag dus je bent over de helft tot aan een volle week het ergste heb je gehad (goed begonnen is half gewonnen) rustig blijven ademen gaat vanzelf over en bedenk je dat dit is de laatse keer id dat je een detox week hoeft te doen, je gaat het halen no doubt

Jac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jac:

Hoi April

Graag gedaan bijna op hetzelfde moment aangemeld op het forum allebei in onze eerste week schept toch min of meer een verbinding, met mij gaat het wel ok ik was een beetje duf en rillerig maar zeker 2x beter dan een gemiddelde kater, dan had ik nu nog liggen te stinken in me bed en als ik het vandaag droog hou en dat gaat lukken ben ik een week sober:D

Volgens mij vandaag jouw vierde dag dus je bent over de helft tot aan een volle week het ergste heb je gehad (goed begonnen is half gewonnen) rustig blijven ademen gaat vanzelf over en bedenk je dat dit is de laatse keer id dat je een detox week hoeft te doen, je gaat het halen no doubt

Jac

Klopt Jac we kunnen elkaar mooi steunen. Ik ben er blij mee. Deze detox week is wel erger dan de vorigen. Of ik moet er een griep bijhebben....ik lig veel in bed zelfs hoofdpijn last van darmen. Maar wat je zegt een kater is pas heftig. Daar gaan we niet naar terug. Ook deze dag is straks om. Jij een week sober. Kijk aan.....dat is toch super hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei April04:

Absoluut. Mijn lijf protesteert maar ik wil niet meer terugvallen. Hoe ervaarde jij de detox week?

Hoi, ik heb nooit een detox week gehad dus die ervaring heb ik niet. Wel dat ik stopte met drinken maar ik had alleen een beetje hoofdpijn op de achtergrond en verder trek in suiker. Maar geen heftige verschijnselen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Jac:

Goedemorgen April

Ik had je gemist gisteren hoe is het met je , had je het lastig 

Jac

Hoi Jac, gaat echt goed! Wel wat vermoeid maar geen graving gehad. Hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei April04:

Hoi Jac, gaat echt goed! Wel wat vermoeid maar geen graving gehad. Hoe gaat het met jou?

ja goed hoor dit had ik geschreven vanochtend op ditjes en datjes , doe je nog mee met dgapaact vandaag of zeg je het zit mij wel goed

Godemorgen Allemaal

Een optimist heeft het evenveel mis als een pessimist , hij is alleen gelukkiger.

Vandaag komt me vrouw weer thuis, als dat geen positief begin van de dag is en daar wordt ik erg gelukkig van .

@June gefeliciteerd en maak er een leuke dag van .

Vandaag (bijna dan) 240 uur zonder drank en katers waarvan 10 hele slechte,10 slechte, 10 minder slechte en 210 goeie uren,

Tussenstand jac vs bier 120-0

Dagpact

Oskar
Freekie
Prana 
Okkie
Yvonne 

Fonny

Jac

Een hele fijne dag allemaal

Jac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-3-2024 om 10:23 zei Jac:

Dat is goed nieuws, knaphoor :present:

Goedemorgen April 

Twee dagen niets van je gelezen hoe gaat het met je ,ben je lichamelijk al in wat rustiger vaarwater gekomen of zit je nog in de achtbaan.

Jac 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jac:

Goedemorgen April 

Twee dagen niets van je gelezen hoe gaat het met je ,ben je lichamelijk al in wat rustiger vaarwater gekomen of zit je nog in de achtbaan.

Jac 

Hoi Jac, dag 9 het gaat goed, wat rusteloos en slaap slecht maar ook dit herken ik. Hoe gaat met jou, je vrouw lekker thuis? Ik ga rustig door, alle ellende van de drankdagen geparkeerd. Wat een leuker mens ik ben zonder. Fijne zondag Jac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei April04:

Hoi Roberto, Hoe ervaar jij dat?

@April04, ik ben meerdere keren gestopt, met uitglijders en terugvallen.
Op dit moment drink ik weer, twee flessen wijn per dag,  en ervaar dat als een grote ramp.

Op mijn eigen draadje staat alles wel beschreven.
Geen beginnen aan om alles na te gaan zitten lezen.
Hoeft niet, heeft geen zin.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...